Gå til innhold

Mette Marit har vist seg for første gang på ukesvis

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Krisebærblomsten skrev (10 minutter siden):

Jeg ser hun har lagt på seg mye er nok medisiner hun tar som gjør hun har en vekt oppgang. 

Du trenger ikke å skrive alt du tenker. Jeg er helt enig med Lillemus, det var en usmakelig (og unødvendig ) kommentar. 

Endret av Babette
Videoannonse
Annonse
Krisebærblomsten
Skrevet

Jeg synes dette er trist for Mette-Marit hennes tidligere liv må nå brettes ut. Ikke sikkert hun vist at denne mannen fra USA var ute er unge jenter. Rart vennskap det var det. 

Krisebærblomsten
Skrevet
Babette skrev (3 minutter siden):

Du trenger ikke å skrive alt du tenker. Jeg er helt enig med Lillemus, det var en usmakelig (og unødvendig ) kommentar. 

Jeg skriver hva jeg tenker og ikke tenker. Bryr med 0 om hva du og denne Lillemus mener og tenker om meg. 

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden):

Jeg skriver hva jeg tenker og ikke tenker. Bryr med 0 om hva du og denne Lillemus mener og tenker om meg. 

Uff beklager men nå fikk du meg til å le :D 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Uff beklager men nå fikk du meg til å le :D 

Viste ikke hva jeg skulle svare🙂Som tante min alltid sa du skriver hva du tenker i meldinger til meg😀ikke alltid så lett for henne forstå meg. 

Endret av Krisebærblomsten
stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (4 minutter siden):

Viste ikke hva jeg skulle svare😄

Det var bare måten du skrev det på hehe :D 

Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (11 minutter siden):

Viste ikke hva jeg skulle svare🙂Som tante min alltid sa du skriver hva du tenker i meldinger til meg😀ikke alltid så lett for henne forstå meg. 

Tante var over 80 år stakkars ikke alltid jeg fikk svar på mine meldinger til henne. Hun viste ikke helt hva hun skulle svare på alle min tanker som hun sa. 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (Akkurat nå):

Tante var over 80 år stakkars ikke alltid jeg fikk svar på mine meldinger til henne. Hun viste ikke helt hva hun skulle svare på alle min tanker som hun sa. 

Jeg savner å skrive meldinger med min mor, det var så koselig og den beste måten vi kommuniserte på. Hun sa ikke mye men skrev mye til meg. 

Krisebærblomsten
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg savner å skrive meldinger med min mor, det var så koselig og den beste måten vi kommuniserte på. Hun sa ikke mye men skrev mye til meg. 

Savner den tiden med tante og mamma. Kunne ringe og melde de om alt. Forstår deg. 

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden):

Savner den tiden med tante og mamma. Kunne ringe og melde de om alt. Forstår deg. 

Ja det er sårt. 

Skrevet
39 minutes ago, Krisebærblomsten said:

Jeg synes dette er trist for Mette-Marit hennes tidligere liv må nå brettes ut. Ikke sikkert hun vist at denne mannen fra USA var ute er unge jenter. 

Nå er du naiv. Det visse hun godt. Hun har selv innrømmet å ha googlet han.

Anonymkode: 3ff37...7c7

Skrevet
Babette skrev (44 minutter siden):

Jeg synes ikke den kommentaren gjør noe.  Jeg har tenkt at ansiktet hennes har forandret seg og regnet med at det kommer av medisiner.  Det var langt fra å være usmakelig kommentar.

Skrevet

Jeg synes Tore Renberg sier det godt: 

«Jeg bruker sjelden denne siden til politikk eller lignende. Men:

Jeg, bibliotekenes vokter, tenker på norsk bibliotekforening. 

Foreningen avslutter, kan vi lese i avisen, sitt samarbeid med HKH Mette-Marit av Norge. 

Jeg liker ikke at det sitter mennesker i et styrerom og føler at de ikke kan motta støtte fra et menneske som gikk på snuten idet hun diskuterte litteratur med en orm. Et armt menneske i krise, som, alle kan se det, har tallerkenen full. 

Skulle hun ha gjort noe kriminelt, så får vi snakkes. 

Meg bekjent er det ikke åpnet noen sak mot Hennes Kongelige Høyhet. 

Eller, jo, på et vis. Der ute. 

Norsk bibliotekforening, av alle, skulle puste roligere; vår dømmeglade tid.»

Nicklusheletida
Skrevet
cilie skrev (1 minutt siden):

Jeg synes Tore Renberg sier det godt: 

«Jeg bruker sjelden denne siden til politikk eller lignende. Men:

Jeg, bibliotekenes vokter, tenker på norsk bibliotekforening. 

Foreningen avslutter, kan vi lese i avisen, sitt samarbeid med HKH Mette-Marit av Norge. 

Jeg liker ikke at det sitter mennesker i et styrerom og føler at de ikke kan motta støtte fra et menneske som gikk på snuten idet hun diskuterte litteratur med en orm. Et armt menneske i krise, som, alle kan se det, har tallerkenen full. 

Skulle hun ha gjort noe kriminelt, så får vi snakkes. 

Meg bekjent er det ikke åpnet noen sak mot Hennes Kongelige Høyhet. 

Eller, jo, på et vis. Der ute. 

Norsk bibliotekforening, av alle, skulle puste roligere; vår dømmeglade tid.»

Ja, hun her også :

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/mette-marit-har-blitt-darligere-pa-tide-a-sette-en-fot-i-bakken/o/5-95-2935702

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå er du naiv. Det visse hun godt. Hun har selv innrømmet å ha googlet han.

Anonymkode: 3ff37...7c7

Fy for en prinsesse hun er😠 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

Kronprinsesse Mette-Marits helsetilstand har blitt dårligere, og hun skal ikke delta på statsbesøk neste uke. (Dagblade) 

Endret av Krisebærblomsten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...