AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ergo - deres oppførsel gjør at du trekker deg unna dem. Din oppførsel kan gjøre at folk trekker seg unna deg. Akkurat det samme. Anonymkode: b4d03...da4 Svar på det andre også da? Takk! Da forsvarer du det. Og hva jeg fortjener. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Svar på det andre også da? Takk! Da forsvarer du det. Og hva jeg fortjener. Anonymkode: 5ff46...2ec Dette har jeg forklart deg tidligere, du bare gjentar deg selv. Ikke er det vits i å svare for du vrir det jeg skriver til noe negativt og uigjenkjennelig uansett. Det er ikke verre for deg enn andre å si at din oppførsel kan gjøre at folk trekker seg unna. Dette gjelder jo alle mennesker. Hvis vi oppfører oss på en måte folk ikke liker, så vil de ofte trekke seg unna. Og du har jo selv nettopp gjort det - trukket deg unna folk pga oppførselen deres. Det er ikke verre om det gjelder deg enn om det gjelder andre. Anonymkode: b4d03...da4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette har jeg forklart deg tidligere, du bare gjentar deg selv. Ikke er det vits i å svare for du vrir det jeg skriver til noe negativt og uigjenkjennelig uansett. Det er ikke verre for deg enn andre å si at din oppførsel kan gjøre at folk trekker seg unna. Dette gjelder jo alle mennesker. Hvis vi oppfører oss på en måte folk ikke liker, så vil de ofte trekke seg unna. Og du har jo selv nettopp gjort det - trukket deg unna folk pga oppførselen deres. Det er ikke verre om det gjelder deg enn om det gjelder andre. Anonymkode: b4d03...da4 Du har ikke svart på hvordan jeg oppfører meg som gjør at du forstår hvorfor du mener folk trekker seg unna. Du/dere misliker meg. Hvorfor svarer du meg i det hele tatt? 🥲 Når noen ikke tar kontakt med meg bare jeg tar kontakt hvorfor skal jeg fortsette da? Da er det de som ønsker det og jeg bare gjør det. Anonymkode: 5ff46...2ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har ikke svart på hvordan jeg oppfører meg som gjør at du forstår hvorfor du mener folk trekker seg unna. Du/dere misliker meg. Hvorfor svarer du meg i det hele tatt? 🥲 Når noen ikke tar kontakt med meg bare jeg tar kontakt hvorfor skal jeg fortsette da? Da er det de som ønsker det og jeg bare gjør det. Anonymkode: 5ff46...2ec Jeg sier ikke at du skal fortsette å ta kontakt med dem, jeg forsøker bare å forklare deg at du gjør det som alle gjør - tar avstand når man ikke liker noens oppførsel. Det er ikke verre om det skjer med deg enn med andre. Jeg har bevisst ikke gitt deg eksempler på hva slags oppførsel som kan gjøre at folk trekker seg unna deg, for jeg mistenker at da eksploderer du i ny selvmedlidende rant av typen: "Ja, det jeg visste, ingen liker meg og jeg fortjener ikke å ha noen. Mennesker bryr seg ikke om andre enn seg selv, tusen takk, fint sagt!" Anonymkode: b4d03...da4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.