AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvor man prøver å endre hvorfor man står fast i livet, selvtillit, relasjoner osv? Hvor lang tid tok det og hva slags type terapeut fikk du det av? Anonymkode: ce4ba...973 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja. Gikk i psykodynamisk terapi av typen ISTDP, hver uke i 2 år. Nå er det 4 år siden jeg avslutta og jobber fortsatt med meg selv, slike prosesser tar ofte lang tid, men det er verdt det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden wizwazwoz skrev (13 minutter siden): Ja. Gikk i psykodynamisk terapi av typen ISTDP, hver uke i 2 år. Nå er det 4 år siden jeg avslutta og jobber fortsatt med meg selv, slike prosesser tar ofte lang tid, men det er verdt det. Betaler du selv privat? Anonymkode: ce4ba...973 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor man prøver å endre hvorfor man står fast i livet, selvtillit, relasjoner osv? Svarene på dette ligger ikke alltid i ens egen psyke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Svarene på dette ligger ikke alltid i ens egen psyke. Hva er det da mener du? Anonymkode: ce4ba...973 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det da mener du? Anonymkode: ce4ba...973 Det kan være omgivelsene, jeg flyttet og var frisk i to år. 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 9 minutes ago, AnonymBruker said: Betaler du selv privat? Anonymkode: ce4ba...973 Jeg betalte selv privat ja. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det da mener du? Det kan være kunnskapsmangel og/eller feillæringer, påvirkning fra omgivelsene man ikke er klar over, feilkilder i behandlingssystemet etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.