stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er det vanlig når man sover lite? Det er vanskelig å lese da og alt virker tåkete rundt meg, trodde det var noe med synet først men det kommer jo bare når jeg sover for lite. Er det hodet det kommer fra eller øynene? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden wizwazwoz skrev (Akkurat nå): Det er nok vanlig ja, mer vet jeg ikke Å godt det er vanlig da og at det virkelig ikke er noe med øynene mine, det er jo ikke der når jeg sover godt og da klarer jeg å lese helt fint om kveldene. Føles ut som å ha sand i øynene og, godt dette er over i morgen. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) stjernestøv skrev (23 minutter siden): Er det vanlig når man sover lite? Det er vanskelig å lese da og alt virker tåkete rundt meg, trodde det var noe med synet først men det kommer jo bare når jeg sover for lite. Er det hodet det kommer fra eller øynene? Jeg tror du må legge deg snart🙂 Endret 1 time siden av Krisebærblomsten 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 15 minutes ago, stjernestøv said: Å godt det er vanlig da og at det virkelig ikke er noe med øynene mine, det er jo ikke der når jeg sover godt og da klarer jeg å lese helt fint om kveldene. Føles ut som å ha sand i øynene og, godt dette er over i morgen. Kanskje øyedråper kan hjelpe, men det beste er søvn.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Krisebærblomsten skrev (Akkurat nå): Jeg tror du må legge deg snart🙂 Ja jeg skal nok det, bare håper jeg klarer å lese for pleier det før jeg skal sove. Det er jo spennende i lysets rike nå selv om jeg har lest det før, husker ikke alt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden wizwazwoz skrev (1 minutt siden): Kanskje øyedråper kan hjelpe, men det beste er søvn.. Uff nei det orker jeg ikke ha på øynene, ja er nok søvn jeg trenger. Håper tanker og smerter holder seg unna i natt, vil bare sove godt. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja jeg skal nok det, bare håper jeg klarer å lese for pleier det før jeg skal sove. Det er jo spennende i lysets rike nå selv om jeg har lest det før, husker ikke alt. Ja, les en bok det er alltid spennende sett på litt regnvær musikk det hjelper og på søvn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden): Ja, les en bok det er alltid spennende sett på litt regnvær musikk det hjelper og på søvn. Ja håper øynene tillater det, er litt vanskelig å se her og. Jeg må ha det helt stille når jeg skal sove, tipper lyskasterne er der i dag. Sa til mannen det er rart å lukke øynene så er det lyst når det skal være mørkt, han og hadde opplevd det. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden 1 hour ago, stjernestøv said: Å godt det er vanlig da og at det virkelig ikke er noe med øynene mine, det er jo ikke der når jeg sover godt og da klarer jeg å lese helt fint om kveldene. Føles ut som å ha sand i øynene og, godt dette er over i morgen. Høres ut som tørre øyne. Kjøp dråper mot dette på apoteket. Anonymkode: 9c574...9a6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.