Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det vanlig når man sover lite? Det er vanskelig å lese da og alt virker tåkete rundt meg, trodde det var noe med synet først men det kommer jo bare når jeg sover for lite. Er det hodet det kommer fra eller øynene? 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
wizwazwoz skrev (Akkurat nå):

Det er nok vanlig ja, mer vet jeg ikke

Å godt det er vanlig da og at det virkelig ikke er noe med øynene mine, det er jo ikke der når jeg sover godt og da klarer jeg å lese helt fint om kveldene. Føles ut som å ha sand i øynene og, godt dette er over i morgen. 

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Er det vanlig når man sover lite? Det er vanskelig å lese da og alt virker tåkete rundt meg, trodde det var noe med synet først men det kommer jo bare når jeg sover for lite. Er det hodet det kommer fra eller øynene? 

Jeg tror du må legge deg snart🙂

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
15 minutes ago, stjernestøv said:

Å godt det er vanlig da og at det virkelig ikke er noe med øynene mine, det er jo ikke der når jeg sover godt og da klarer jeg å lese helt fint om kveldene. Føles ut som å ha sand i øynene og, godt dette er over i morgen. 

Kanskje øyedråper kan hjelpe, men det beste er søvn..

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (Akkurat nå):

Jeg tror du må legge deg snart🙂

Ja jeg skal nok det, bare håper jeg klarer å lese for pleier det før jeg skal sove. Det er jo spennende i lysets rike nå selv om jeg har lest det før, husker ikke alt. 

stjernestøv
Skrevet
wizwazwoz skrev (1 minutt siden):

Kanskje øyedråper kan hjelpe, men det beste er søvn..

Uff nei det orker jeg ikke ha på øynene, ja er nok søvn jeg trenger. Håper tanker og smerter holder seg unna i natt, vil bare sove godt. 

Krisebærblomsten
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja jeg skal nok det, bare håper jeg klarer å lese for pleier det før jeg skal sove. Det er jo spennende i lysets rike nå selv om jeg har lest det før, husker ikke alt. 

Ja, les en bok det er alltid spennende sett på litt regnvær musikk det hjelper og på søvn.    

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden):

Ja, les en bok det er alltid spennende sett på litt regnvær musikk det hjelper og på søvn.    

Ja håper øynene tillater det, er litt vanskelig å se her og. Jeg må ha det helt stille når jeg skal sove, tipper lyskasterne er der i dag. Sa til mannen det er rart å lukke øynene så er det lyst når det skal være mørkt, han og hadde opplevd det. 

Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Høres ut som tørre øyne. Kjøp dråper mot dette på apoteket.

Anonymkode: 9c574...9a6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...