Gå til innhold

Føler jeg ikke orker mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gradevis blitt verre, har ingen eller ingenting i livet mitt, ikke utdannelse, ingen familie, aldri hatt kjæreste, nesten ikke jobbet.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt. Var hos legen i går og han henviste til DPS. 
Synes det er ekkelt å ha tanker om å ta livet sitt, men har fler og fler. Angsten og depresjonen .
Føler det er nok nå

Anonymkode: e5d12...7b3

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var hos legen i går og han henviste til DPS.

Da er du ihvertfall på rett vei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har gradevis blitt verre, har ingen eller ingenting i livet mitt, ikke utdannelse, ingen familie, aldri hatt kjæreste, nesten ikke jobbet.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt. Var hos legen i går og han henviste til DPS. 
Synes det er ekkelt å ha tanker om å ta livet sitt, men har fler og fler. Angsten og depresjonen .
Føler det er nok nå

Det er sykdom som gjør at du føler det slik. 

Prøv å ikke tenk så mye, gjør noe istedet. Tvihold på rutiner, har du ingen så lag deg noen. Du trenger ikke mange av dem, men de er veldig ofte god tilleggsmedisin. Ikke ta avgjørelser om livet ditt når du er på ditt dårligste, stol på fagfolkene du kommer til å møte. Vær ærlig, ta i mot all hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Håper du snart får hjelp❤️har du råd til noen timer hos privat psykolog/psykiater?

Anonymkode: 2c0c1...a35

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Håper du snart får hjelp❤️har du råd til noen timer hos privat psykolog/psykiater?

Mulig, hvis jeg får igjen på skatten 

Skrevet
XbellaX skrev (51 minutter siden):

Det er sykdom som gjør at du føler det slik. 

Prøv å ikke tenk så mye, gjør noe istedet. Tvihold på rutiner, har du ingen så lag deg noen. Du trenger ikke mange av dem, men de er veldig ofte god tilleggsmedisin. Ikke ta avgjørelser om livet ditt når du er på ditt dårligste, stol på fagfolkene du kommer til å møte. Vær ærlig, ta i mot all hjelp.

Prøver, ingenting gir mening nå. 
Har hatt mye migrene, heldigvis hadde jeg mitt verste anfall på venterommet så når jeg kom i kasta jeg opp i vasken. Han skjønte at jeg hadde presset alt jeg kunne ut av kroppen og trengte hjelp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøver, ingenting gir mening nå. 
Har hatt mye migrene, heldigvis hadde jeg mitt verste anfall på venterommet så når jeg kom i kasta jeg opp i vasken. Han skjønte at jeg hadde presset alt jeg kunne ut av kroppen og trengte hjelp. 

Har du vært psykisk syk før?

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hvorfor betale selv for noe man har rett på fra det offentlige? "Fellesskapet" snakker så mye om at flere må i arbeid, da kan "fellesskapet" betale regningen for det også.

Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor betale selv for noe man har rett på fra det offentlige? "Fellesskapet" snakker så mye om at flere må i arbeid, da kan "fellesskapet" betale regningen for det også.

Er det ikke en kjent sak at mange får avslag på DPS?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke en kjent sak at mange får avslag på DPS?

Da må man argumentere bedre, eller alliere seg med noen som kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...