AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har gradevis blitt verre, har ingen eller ingenting i livet mitt, ikke utdannelse, ingen familie, aldri hatt kjæreste, nesten ikke jobbet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt. Var hos legen i går og han henviste til DPS. Synes det er ekkelt å ha tanker om å ta livet sitt, men har fler og fler. Angsten og depresjonen . Føler det er nok nå Anonymkode: e5d12...7b3 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var hos legen i går og han henviste til DPS. Da er du ihvertfall på rett vei. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har gradevis blitt verre, har ingen eller ingenting i livet mitt, ikke utdannelse, ingen familie, aldri hatt kjæreste, nesten ikke jobbet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt. Var hos legen i går og han henviste til DPS. Synes det er ekkelt å ha tanker om å ta livet sitt, men har fler og fler. Angsten og depresjonen . Føler det er nok nå Anonymkode: e5d12...7b3 Det er sykdom som gjør at du føler det slik. Prøv å ikke tenk så mye, gjør noe istedet. Tvihold på rutiner, har du ingen så lag deg noen. Du trenger ikke mange av dem, men de er veldig ofte god tilleggsmedisin. Ikke ta avgjørelser om livet ditt når du er på ditt dårligste, stol på fagfolkene du kommer til å møte. Vær ærlig, ta i mot all hjelp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Håper du snart får hjelp❤️har du råd til noen timer hos privat psykolog/psykiater? Anonymkode: 2c0c1...a35 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Håper du snart får hjelp❤️har du råd til noen timer hos privat psykolog/psykiater? Anonymkode: 2c0c1...a35 Mulig, hvis jeg får igjen på skatten Anonymkode: e5d12...7b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden XbellaX skrev (51 minutter siden): Det er sykdom som gjør at du føler det slik. Prøv å ikke tenk så mye, gjør noe istedet. Tvihold på rutiner, har du ingen så lag deg noen. Du trenger ikke mange av dem, men de er veldig ofte god tilleggsmedisin. Ikke ta avgjørelser om livet ditt når du er på ditt dårligste, stol på fagfolkene du kommer til å møte. Vær ærlig, ta i mot all hjelp. Prøver, ingenting gir mening nå. Har hatt mye migrene, heldigvis hadde jeg mitt verste anfall på venterommet så når jeg kom i kasta jeg opp i vasken. Han skjønte at jeg hadde presset alt jeg kunne ut av kroppen og trengte hjelp. Anonymkode: e5d12...7b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøver, ingenting gir mening nå. Har hatt mye migrene, heldigvis hadde jeg mitt verste anfall på venterommet så når jeg kom i kasta jeg opp i vasken. Han skjønte at jeg hadde presset alt jeg kunne ut av kroppen og trengte hjelp. Anonymkode: e5d12...7b3 Har du vært psykisk syk før? Anonymkode: 2c0c1...a35 0 Siter
psykedeliker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Håper du snart får hjelp❤️har du råd til noen timer hos privat psykolog/psykiater? Hvorfor betale selv for noe man har rett på fra det offentlige? "Fellesskapet" snakker så mye om at flere må i arbeid, da kan "fellesskapet" betale regningen for det også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Hvorfor betale selv for noe man har rett på fra det offentlige? "Fellesskapet" snakker så mye om at flere må i arbeid, da kan "fellesskapet" betale regningen for det også. Er det ikke en kjent sak at mange får avslag på DPS? Anonymkode: 2c0c1...a35 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke en kjent sak at mange får avslag på DPS? Da må man argumentere bedre, eller alliere seg med noen som kan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.