AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvor lenge gikk du til behandling? Jeg har vært i behandling hos DPS i 3 år for alvorlig/moderat depresjon. Etter avslutning gikk det 10 mnd før jeg fikk legen til å skrive ny henvisning pga høy angst (og depresjon). Jeg fikk avslag og de henviste til tidligere behandling. Men det var meg, da. Anonymkode: 2c0c1...a35 Er sikkert 15 år siden sist på DPS, gikk ikke lenge til behandling. For angsten fikk jeg hjelp av BUP i sin tid, det varte flere år Anonymkode: e5d12...7b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er sikkert 15 år siden sist på DPS, gikk ikke lenge til behandling. For angsten fikk jeg hjelp av BUP i sin tid, det varte flere år Anonymkode: e5d12...7b3 Er det noe spesielt som har skjedd i livet ditt som gjør at du har det mye verre nå? Anonymkode: 2c0c1...a35 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noe spesielt som har skjedd i livet ditt som gjør at du har det mye verre nå? Anonymkode: 2c0c1...a35 Ja, dødsfall av familie og en masse triste greier. Har ingenting, har prøvd hardt for å komme meg videre, men nå er beina helt slått under meg Anonymkode: e5d12...7b3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.