Gå til innhold

Føler jeg ikke orker mer

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bor i bydel Sagne

Anonymkode: e5d12...7b3

Ah, trodde det var Frogner. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (7 minutter siden):

Ring fastlegen i morgen og be om hastetime. Si at du må ha minst 1 legetime per uke.

Anonymkode: 2c0c1...a35

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (13 minutter siden):

Var det tidligere. Har ikke bydel Sagene samme tilbud?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ring fastlegen i morgen og be om hastetime. Si at du må ha minst 1 legetime per uke.

Hva skal jeg be han om? Så jo dette på mandag. Har jeg krav på hastetime(mener de tidligere har sagt at han ikke har det) samt en time pr. uke? Pleier å være 3 ukers ventetid 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Var det tidligere. Har ikke bydel Sagene samme tilbud?

Da blir det vel her:

https://www.oslo-universitetssykehus.no/avdelinger/klinikk-psykisk-helse-og-avhengighet/nydalen-dps/psykose-og-akuttbehandling-nydalen-dps/akuttenheten-nydalen-dps#les-mer-om-akuttenheten-nydalen-dps

Selv om ventetiden på time hos fastlegen normalt er 3 uker så finnes det nok noe ledig tid i timeboka for ting som ikke kan vente så lenge. Men det er viktig at du kommuniserer tydelig at tilstanden din er forverret og hva det innebærer for deg. 

Skrevet
Sokk skrev (4 minutter siden):

Da blir det vel her:

https://www.oslo-universitetssykehus.no/avdelinger/klinikk-psykisk-helse-og-avhengighet/nydalen-dps/psykose-og-akuttbehandling-nydalen-dps/akuttenheten-nydalen-dps#les-mer-om-akuttenheten-nydalen-dps

Selv om ventetiden på time hos fastlegen normalt er 3 uker så finnes det nok noe ledig tid i timeboka for ting som ikke kan vente så lenge. Men det er viktig at du kommuniserer tydelig at tilstanden din er forverret og hva det innebærer for deg. 

Jeg svarte han på en melding hvor jeg sa jeg ikke holdt ut å ha det sånn lenger. Og at jeg har presset meg for hardt, sikkert derfor jeg har suicidale tanker. 
Noen som vet om Livslosen kan gjøre unntak slik at man kan få mer enn ett opphold? Var der for to år siden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg svarte han på en melding hvor jeg sa jeg ikke holdt ut å ha det sånn lenger. Og at jeg har presset meg for hardt, sikkert derfor jeg har suicidale tanker. 
Noen som vet om Livslosen kan gjøre unntak slik at man kan få mer enn ett opphold? Var der for to år siden. 

Ring Livslosen i morgen tidlig!

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva skal jeg be han om? Så jo dette på mandag. Har jeg krav på hastetime(mener de tidligere har sagt at han ikke har det) samt en time pr. uke? Pleier å være 3 ukers ventetid 

Jeg får alltid hastetime samme dag jeg ringer. Men du må ringe med en gang legekontoret åpner. Si at det er alvorlig. Be om samtale med legen. Det kan hjelpe deg å sette ord på det som er vanskelig og å få noen råd for hvordan komme deg igjennom de neste dagene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ring Livslosen i morgen tidlig!

Ringte dem nettopp. Er egentlig bare ett opphold, men de skulle drøfte det i morgen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...