Gå til innhold

Føler jeg ikke orker mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvilket svar er det fra legen?? Ingenting til hjelp! Når skal du til Livslosen?

Anonymkode: 2c0c1...a35

Fikk også resept på migrenemedisin og hvis den ikke hjalp skulle jeg dra til legevakten 

Anonymkode: e5d12...7b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Neste uke

Så bra! Klarer du å holde en viss struktur på dagen og spasere en liten tur i frisk luft?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så bra! Klarer du å holde en viss struktur på dagen og spasere en liten tur i frisk luft?

Fikk vært å handlet mat, så gikk jeg en kort tur med kamerat senere på dagen, samt rund kvartalet i kveld. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk enda ett migreneanfall i går før jeg skulle legge meg. Er så redd for hva dette skyldes. Roer jo ikke akkurat angsten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Fikk enda ett migreneanfall i går før jeg skulle legge meg. Er så redd for hva dette skyldes. Roer jo ikke akkurat angsten. 

Prøv å roe ned akkurat tankene om migrenen. Skjønner at det gjør vondt, men det er ikke farlig.

AnonymBruker
Skrevet
On 3/17/2026 at 9:09 PM, psykedeliker said:

Da tar man konsekvensen av dét, går til grunne og trekker så mange andre som mulig med seg i fallet.

Hva hjelper det?

Anonymkode: feca7...308

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har ettermiddagen vært?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan har ettermiddagen vært?

Hatt mye angst og nærmest venter på neste migreneanfall, men har gått en liten tur med en kamerat, så har fått til noe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hatt mye angst og nærmest venter på neste migreneanfall, men har gått en liten tur med en kamerat, så har fått til noe. 

Kjempefint at du fikk være sosial på tur. Nå er det ikke så lenge igjen til neste uke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjempefint at du fikk være sosial på tur. Nå er det ikke så lenge igjen til neste uke.

Nei, onsdag kan ikke komme fort nok. I dag fikk jeg en helt overveldende sorg følelse, savner mamma, bror og familien.
Tenker mye på hvor mye hygge og trygghet jeg hadde, samt hvor mye som skjedde rundt meg. Klarer ikke se noen vei fremfor, men prøver å si til meg selv at det er depresjon og at det vil bli bedre. En av de nærmeste på fontenhuset slutter om kort tid også.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, onsdag kan ikke komme fort nok. I dag fikk jeg en helt overveldende sorg følelse, savner mamma, bror og familien.
Tenker mye på hvor mye hygge og trygghet jeg hadde, samt hvor mye som skjedde rundt meg. Klarer ikke se noen vei fremfor, men prøver å si til meg selv at det er depresjon og at det vil bli bedre. En av de nærmeste på fontenhuset slutter om kort tid også.

Bor familien din i en annen del av landet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bor familien din i en annen del av landet?

Alle er døde, borsett fra bror på 50 som bor på sykehjem i en annen by.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alle er døde, borsett fra bror på 50 som bor på sykehjem i en annen by.

Det var vondt å høre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...