Gå til innhold

Hvor lang tid tror du det hadde tatt å bli savnet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var du som sa selv at det var din feil. 

Anonymkode: a5ca6...3f1

Jeg sa det, men det er mer det noen har skrevet til meg at det er. 

Hvilke endring skulle det være? 

Anonymkode: feeec...6a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sa det, men det er mer det noen har skrevet til meg at det er. 

Hvilke endring skulle det være? 

Lover du å ikke gå i en rant om hvor synd det er på deg og hvor fæl verden er hvis jeg svarer deg på spørsmålet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lover du å ikke gå i en rant om hvor synd det er på deg og hvor fæl verden er hvis jeg svarer deg på spørsmålet?

Ja, forsøk på det. Svar meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, forsøk på det. Svar meg. 

Jeg vet jo ikke hvordan du har fremstått ovenfor dine venner, så jeg kan jo ikke egentlig si hva du kan endre der. Bortsett fra dette med at du kan bli bedre til å kommunisere med dem. Det virker som om du har lav terskel for å bli såret og føle deg urettferdig behandlet, og da er din første reaksjon og trekke deg bort i stedet for å kommunisere med dem og forsøke å løse problemet.

Jeg skrev i en annen tråd at jeg kan forstå at de trekker seg unna hvis du fremstår foran dem slik du gjør her på forum. Med det mener jeg at du har låst deg helt i selvmedlidenhet, du har terpet på det samme i ti måneder uten å komme deg noe sted, du er passiv-aggresiv, du maser og driver (kanskje ubevisst) manipulasjon for å få folk til å svare hvis du ikke får svar, og du vrir og vender på det folk skriver det og tolker det i verst mulige mening, samtidig som du overser det som folk svarer som er positivt.

Og hvis du fortsetter å svare slik du har pleid så vil dette svaret få deg til å gå helt i lås. Du vil ikke klare å ta til deg noe av det eller forsøke å endre på noe av det eller reflektere over deg selv. Du vil kun bruke det som enda mer bekreftelse på hvor synd det er på deg og hvor fæle alle andre er. Som er grunnen til at jeg egentlig ikke ville svare deg på dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg vet jo ikke hvordan du har fremstått ovenfor dine venner, så jeg kan jo ikke egentlig si hva du kan endre der. Bortsett fra dette med at du kan bli bedre til å kommunisere med dem. Det virker som om du har lav terskel for å bli såret og føle deg urettferdig behandlet, og da er din første reaksjon og trekke deg bort i stedet for å kommunisere med dem og forsøke å løse problemet.

Jeg skrev i en annen tråd at jeg kan forstå at de trekker seg unna hvis du fremstår foran dem slik du gjør her på forum. Med det mener jeg at du har låst deg helt i selvmedlidenhet, du har terpet på det samme i ti måneder uten å komme deg noe sted, du er passiv-aggresiv, du maser og driver (kanskje ubevisst) manipulasjon for å få folk til å svare hvis du ikke får svar, og du vrir og vender på det folk skriver det og tolker det i verst mulige mening, samtidig som du overser det som folk svarer som er positivt.

Og hvis du fortsetter å svare slik du har pleid så vil dette svaret få deg til å gå helt i lås. Du vil ikke klare å ta til deg noe av det eller forsøke å endre på noe av det eller reflektere over deg selv. Du vil kun bruke det som enda mer bekreftelse på hvor synd det er på deg og hvor fæle alle andre er. Som er grunnen til at jeg egentlig ikke ville svare deg på dette.

Takk for svar. Ja, når jeg blir såret og lei meg er første reaksjon å trekke meg unna og er ikke god på kommunikasjon. Hvordan jeg eller fremstår ovenfor dem vet jeg ikke. 

Jeg prøver på ingen måte å manipulere noen til noe. Alle gjør som de vil om det er å overse meg eller ikke svare. Ja, jeg har dårlig tro på at noen vil være hyggelig med meg på noen måte. Jeg har aldri sagt at jeg er perfekt på noen måte. Opplevelser i livet har fått meg her jeg er nå. Forstår på en måte hvorfor du vegret deg for å svare meg på det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for svar. Ja, når jeg blir såret og lei meg er første reaksjon å trekke meg unna og er ikke god på kommunikasjon. Hvordan jeg eller fremstår ovenfor dem vet jeg ikke. 

Jeg prøver på ingen måte å manipulere noen til noe. Alle gjør som de vil om det er å overse meg eller ikke svare. Ja, jeg har dårlig tro på at noen vil være hyggelig med meg på noen måte. Jeg har aldri sagt at jeg er perfekt på noen måte. Opplevelser i livet har fått meg her jeg er nå. Forstår på en måte hvorfor du vegret deg for å svare meg på det. 

Det var et modent svar. :) 

Dine reaksjonsmønstre er ikke normale og de skader deg selv og de rundt deg. Det er derfor flere har bedt deg om å oppsøke hjelp. Det er sagt i beste mening. Du sier jo selv at du ikke klarer å se noen lysglimt i fremtiden og at du ikke klarer å komme deg ut av den myra du er stuck i. Da kan det være lurt å be om hjelp.

Skrevet

Du starter med å stille spørsmål om hvor lang tid det ville tatt å bli funnet dersom du ikke gikk ut/var lenger. Du forteller også at du føler deg ubetydelig. 

Hvis du føler deg ubetydelig og alene i en allerede tøff situasjon, du sier det jo selv, så trenger du å finne noen du kan få litt støtte fra. 

Har du et familiemedlem du kan kontakte? Har du noen andre i ditt nærmiljø som pleier å si hilse? Ikke sikkert den personen kan "redde deg fra situasjonen", men det finnes sikkert mennesker som ønsker å se deg om du tør invitere inn. Mest lavterskel er kanskje en telefon eller chat tjeneste. Spør hva du bør gjøre. Kanskje de har råd til hvor du kan henvende deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...