Gå til innhold

NRK bekrefter: Har intervjuet Mette-Marit. Publiseres trolig i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet
ISW skrev (1 time siden):

han har dratt en kvinne nærmest opp av rennesteinen

Det blir vel feil å si. Jeg så også en alenemor som valgte å bære fram barnet og beskyttet det. Det er mange som festet i house-miljøet på 90-tallet som ikke fortjener den kategoriseringen. Vi må få velge den partneren vi vil - ellers minner faktisk kongehusene om andre kulturer…. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ISW skrev (1 time siden):

Jeg sier ikke at hun ville blitt straffet for dette. Men for meg er det ganske klart at hun meget godt har visst hvem man hadde med å gjøre, og ignorert det fordi hun er den hun er. For Norges framtidige dronning forventer jeg en større grad av dømmekraft.

Jeg tror hun kan ha visst at Epstein kan ha havnet borti en for ung(ikke barn) som også en del andre - f.eks. politikere, popstjerner, rike osv har havnet borti. Det er ganske mange som byr seg frem/golddigger der ute som også kan juge på alder. Selvsagt skal en bra mann styre unna det, men det kan være at MM ikke har visst mer enn det på det aktuelle tidspunktet.

Hun kan også selvsagt ha funnet han sjarmerende osv og gått over streken med «spennende» meldinger. Det mener jeg får bli mellom Haakon og MM. 

Jeg synes også det er galskap all «live» dekning av sønnens rettssak. 

Med sykdom, eget og sønnens medietrykk, håndtere de andre barna oppi det her osv, så skjønner jeg at hun sliter. 

Nicklusheletida
Skrevet
ISW skrev (24 minutter siden):

Det finnes absolutt ingen i Norge som har et større støtteapparat rundt seg enn kongehuset. Bare presseavdelingen deres teller titalls årsverk. Om hun hadde ønsket eller trengt en advokat, tipper jeg det hadde tatt 10 minutter å fikse.

Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så synd på MM? Retorikken din hadde fungert om det var en fattig og ressurssvak person som måtte stå opp for rettferdigheten uten støtte. Her har vi å gjøre med en person som både selv har skapt denne situasjonen for seg, og som har et ENORMT apparat rundt seg. 

Hun får alt for mye tyn i forhold til Jagland og Rød Larsen.

Det hun har gjort er ingen ting i forhold til hva Jagland og Rød Larsen har gjort. Det er veldig stille rundt disse to i forhold. I følge de private meldingene som har kommet ut, så visste de tom hva Epstein drev med. 

Jaglands melding til Epstein når de skulle reise ned for å feire hans kones 60- årsdag lød slik:

" Jeg kan jo ikke holde det gående bare med unge kvinner " , viser at han meget godt visste.

Ikke brøt han kontakten heller. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Hun får alt for mye tyn i forhold til Jagland og Rød Larsen.

Det hun har gjort er ingen ting i forhold til hva Jagland og Rød Larsen har gjort. Det er veldig stille rundt disse to i forhold. I følge de private meldingene som har kommet ut, så visste de tom hva Epstein drev med. 

Jaglands melding til Epstein når de skulle reise ned for å feire hans kones 60- årsdag lød slik:

" Jeg kan jo ikke holde det gående bare med unge kvinner " , viser at han meget godt visste.

Ikke brøt han kontakten heller. 

Hvem som har fått mest tyn av de vet jeg ikke. Med det sagt, så tenker jeg to ting rundt dette:

1) Jeg synes det de andre har gjort, også er fullstendig forkastelig.

2) MM visste nok også meget godt. Når hun sier: "I googled you and it didn't look good *smiley*" og fortsatte kontakten, så ser jeg på det som et stort "fuck you" til alle han har forgrepet seg mot, med vennlig hilsen kongehuset. Litt sånn av typen "jeg vet hva du gjorde, men jeg bryr meg ikke om det".

Nicklusheletida
Skrevet
ISW skrev (Akkurat nå):

Hvem som har fått mest tyn av de vet jeg ikke. Med det sagt, så tenker jeg to ting rundt dette:

1) Jeg synes det de andre har gjort, også er fullstendig forkastelig.

2) MM visste nok også meget godt. Når hun sier: "I googled you and it didn't look good *smiley*" og fortsatte kontakten, så ser jeg på det som et stort "fuck you" til alle han har forgrepet seg mot, med vennlig hilsen kongehuset. Litt sånn av typen "jeg vet hva du gjorde, men jeg bryr meg ikke om det".

MM sier  at hun skulle ønske hun kunne se hva slags meldinger som kom før dette utsagnet. Ja, det skulle jeg også ønske, for det nytter nesten ikke å dømme når vi ikke vet hva det handler om . 

Noen har nok også misforstått hennes utsagn om at Paris er bra for utroskap, men skandinaver er bedre koneemner ( Epstein hadde skrevet at han var på konejakt) Dette tror jeg bare var et sleivete utsagn, fordi franskmenn er kjent for utroskap og har et annet forhold til det. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Stemmen brast men jeg så ingen tårer.

Nicklusheletida
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (2 minutter siden):

Stemmen brast men jeg så ingen tårer.

Huffda, det var ille.

Nicklusheletida
Skrevet
cilie skrev (4 timer siden):

Ja, jeg fikk helt klump i halsen. Media er i gang, ja - og merker jeg er utrolig «mett.» Jeg er lei og undrende til pressens behandling av både Marius-saken og dette. Det er ganske stille rundt både Jagland, Rød-Larsen og Brende nå…

Og den aller verste mobberen er den hevngjerrige og tidligere lakeien på slottet, Tove Taalesen. Hun kommer aldri til å gi seg. Det var så forutsigbart det hun kom med nå. 

Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Det er ingen som forventer nesegrus beundring.

Hun har tråkket i salaten, men det er en ganske liten forbrytelse å være venn med noen som er straffedømt.

Jeg er helt enig. Det jeg synes er vanskelig i dette tilfellet er landets sikkerhet mht til Epsteins nettverk og mulige russiske innblanding. Intervjuet var helt ...greit..., jeg vet egentlig ikke helt hva mer hun skal si. Jeg skulle ønske hun tok dette intervjuet på strak arm umiddelbart da det brant og ikke etter 7 uker, men ok. Jeg savner en refleksjon av dem begge på akkurat dette med å opplyse UD og flere i apparatet rundt dem om E og turene dit.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett interjuvet i dag og har mine tanker. Jeg syns dette var for glatt og jålete. På meg viste hun ingen tegn til alvoret på kontakten med Epstein. Hun sa de hadde en kompis relasjon, men på meg virket det mer flørtende. Hun utelot å svare på flere spørsmål fordi hun vil ikke fortelle hele sannheten. Hun sier hun husker ikke hva hun fant da hun googlet han. Dette blir for dumt. Har hun alzeimers? klart hun husker men hun vil ikke svare på det. Jeg syns dette blir for billig og svakt fra hennes side. Hun smilte flere ganger og, det viser hvor lite alvor det er for henne. Alvorlige situasjoner krever mer enn dette. Hun er lite ydmyk også. Nei jeg føler ikke vi har fått så mange flere svar fra henne. 

Anonymkode: a2ffd...e3e

Skrevet

Mette «tok en Marius» - hun husker ikke.  Hele intervjuet er latterlig, utrolig at noen går på og forsvarer henne. Hun burde skamme seg, både hun og den «stakkars» sønnen. Hun burde trekke seg tilbake, så vi slipper å se og høre henne mer.

Skrevet
14 minutes ago, Nicklusheletida said:

MM sier  at hun skulle ønske hun kunne se hva slags meldinger som kom før dette utsagnet.

Alle kan tilpasse seg bevis og erkjenne kun det som er bevist og nekte alt annet som ikke kan bevises, at det imponerer nordmenn er vanskelig å forstå.

Er ikke det samme greia sønnen gjør i retten ? Tror du på han også, for han erkjenner jo ting som ikke er tvil om, så da er vel han også en troverdig fyr, og alt han benekter, har vel ikke skjedd, sikkert ? Han Sier, derfor er det.

Ja, det er teoretisk mulig, kanksje hun googlet og det kom opp en businesskonflikt el.l, det er i teorien mulig, og dersom hun hadde noe troverdighet f.eks gjennom å stå frem med sannheten før epostene ble publisert, kunne en potensielt trodd på det, men når hun bare tilpasser seg bevisbildet, erkjenner det hun ikke kan nekte for, og nekter/husker ikke alt annet, da tror jeg ikke på henne. Eller "guttungen" for den saks skyld.

Men, for all del, fortsett med dette, ender nok bra for Norge det her, når alle er naive, er ikke som en brutal verden vil utnytte den svakheten 🙄

Anonymkode: 59237...2c9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...