AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei dere, hadde håpet at noen her hadde noen gode råd til hva jeg kan svare på meldingen som får de til å la meg være i fred. Saken er den at jeg ønsker å avslutte teamet i kommunen og da jeg sendte sms om det fikk jeg svar tilbake: "Det hadde vært veldig fint om vi kunne møttes i morgen kl 14:30. Så kan vi snakke litt om det. Hva tenker du om det?" Kunne jeg f.eks skrevet: "Nei, jeg har bestemt meg", eller blir det ikke høflig nok? Anonymkode: 77521...189 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) "Takk for tilbudet, men jeg ser ikke noen nødvendighet av å møtes på time i morgen. Jeg har helt bestemt meg for å avslutte". Noe sånt. Evt at du i tillegg også takker for samarbeidet dere har hatt. Endret 1 time siden av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (11 minutter siden): "Takk for tilbudet, men jeg ser ikke noen nødvendighet av å møtes på time i morgen. Jeg har helt bestemt meg for å avslutte". Noe sånt. Evt at du i tillegg også takker for samarbeidet dere har hatt. Takk for hjelpen, sendte en slags egen versjon med inspirasjon fra det du skrev. Håper det er bra nok for de. Anonymkode: 77521...189 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.