Gå til innhold

Hva kan jeg svare teamet i kommunen når jeg ikke ønsker å møtes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, hadde håpet at noen her hadde noen gode råd til hva jeg kan svare på meldingen som får de til å la meg være i fred. Saken er den at jeg ønsker å avslutte teamet i kommunen og da jeg sendte sms om det fikk jeg svar tilbake: "Det hadde vært veldig fint om vi kunne møttes i morgen kl 14:30. Så kan vi snakke litt om det. Hva tenker du om det?"

Kunne jeg f.eks skrevet: "Nei, jeg har bestemt meg", eller blir det ikke høflig nok?

Anonymkode: 77521...189

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Takk for tilbudet, men jeg ser ikke noen nødvendighet av å møtes på time i morgen. Jeg har helt bestemt meg for å avslutte". Noe sånt. Evt at du i tillegg også takker for samarbeidet dere har hatt. 

Endret av Vendi
AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (11 minutter siden):

"Takk for tilbudet, men jeg ser ikke noen nødvendighet av å møtes på time i morgen. Jeg har helt bestemt meg for å avslutte". Noe sånt. Evt at du i tillegg også takker for samarbeidet dere har hatt. 

Takk for hjelpen, sendte en slags egen versjon med inspirasjon fra det du skrev. Håper det er bra nok for de.

Anonymkode: 77521...189

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...