Gå til innhold

Tror du på karma?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Da er det ikke vits å gjøre noen ting men bare la karma ta seg av det men det ser ikke ut som det skjer med alle? Syns ofte det er gode folk som får svi, hvorfor? For ting de har gjort i tidligere liv? Stusser litt på alt for tiden og er litt lei av visdomsord, de stemmer jo ikke med virkeligheten. Og hvorfor blir jeg aldri bedre? Er det karma? Jo jeg har gjort noen gale ting i dette livet men burde jeg ikke ha gjort opp for det nå? Jeg var ungdom og dum som et brød. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Har jeg egentlig gitt opp for lenge siden? Tapt kampen? Noen ganger føles det sånn ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bedre ønsker du å bli?

Anonymkode: de73b...52b

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Da er det ikke vits å gjøre noen ting men bare la karma ta seg av det men det ser ikke ut som det skjer med alle? Syns ofte det er gode folk som får svi, hvorfor? For ting de har gjort i tidligere liv? Stusser litt på alt for tiden og er litt lei av visdomsord, de stemmer jo ikke med virkeligheten. Og hvorfor blir jeg aldri bedre? Er det karma? Jo jeg har gjort noen gale ting i dette livet men burde jeg ikke ha gjort opp for det nå? Jeg var ungdom og dum som et brød. 

Din sykdom har ingenting med karma å gjøre. Sykdom er sykdom. Vi kan ikke noe for at vi blir syke.

Anonymkode: bb7fb...673

Skrevet

Nei, jeg tror ikke på karma. Jeg gjorde det før, det kan fungere som en trøst. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Din sykdom har ingenting med karma å gjøre. Sykdom er sykdom. Vi kan ikke noe for at vi blir syke.

Takk for det, vil gjerne tro på det men funderer jo på det. Det er jo rart jeg aldri blir bra mens andre lever livet, jo alle har vel noe å slite med men så til de grader? 

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg tror ikke på karma. Jeg gjorde det før, det kan fungere som en trøst. 

Ok. Ja det har fungert som en trøst for meg tidligere men jeg tviler på alt nå. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Takk for det, vil gjerne tro på det men funderer jo på det. Det er jo rart jeg aldri blir bra mens andre lever livet, jo alle har vel noe å slite med men så til de grader? 

Noen har veldig mye å slite med. Det er fortsatt ikke karma. Tror du folk som får dødelig kreft har gjort noe galt i livet? Hva med folk som får demens? Hva med andre sykdommer? har INGENTING med karma å gjøre!!

Skrevet
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Jeg også tenker som du. Jeg lurer på om jeg blir straffet for å være naiv og godtroende, fordi jeg skal egentlig mene ting godt men det ender mange ganger dårlig. Lurer på om noen er født uheldige og andre ikke? Jeg skal være takknemlig da ❤️ Har helse i behold og familie ❤️

Anonymkode: f9844...d42

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen har veldig mye å slite med. Det er fortsatt ikke karma. Tror du folk som får dødelig kreft har gjort noe galt i livet? Hva med folk som får demens? Hva med andre sykdommer? har INGENTING med karma å gjøre!!

Nei det er det jeg lurer på om det er karma, jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger. Livet er jo ikke rettferdig for de som får sykdommer av alle slag og de fortjener det jo ikke. 

Skrevet

Nei, hvordan passer Trump inn i verden om karma var en virkelighet.

Anonymkode: 1856d...38f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg også tenker som du. Jeg lurer på om jeg blir straffet for å være naiv og godtroende, fordi jeg skal egentlig mene ting godt men det ender mange ganger dårlig. Lurer på om noen er født uheldige og andre ikke? Jeg skal være takknemlig da ❤️ Har helse i behold og familie ❤️

Anonymkode: f9844...d42

Ja jeg har vært naiv og godtroende hele livet og det har ikke ført til noe godt, ja kanskje noen er født uheldig og andre ikke? Det er bra du har god helse og familie ❤️ Er takknemlig jeg og for ting og folk ❤️ 

Skrevet

Nei, hvordan passer Trump inn i verden om karma var en virkelighet.

Anonymkode: 1856d...38f

Hm, ja det kan du jo si. Det er det jeg sier, er lei av visdomsord spesielt om karma. Det stemmer jo ikke. 

Skrevet

Karma is a bitch. 

Anonymkode: 83532...f56

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvordan bedre ønsker du å bli?

Leve som et normalt menneske. 

Skrevet

Karma is a bitch. 

Anonymkode: 83532...f56

And then you die. 

Skrevet
slabbedask skrev (5 minutter siden):

Tror ikke på karma nei.

Nei tviler sterkt jeg og, bullshit. 

Skrevet
stjernestøv skrev (25 minutter siden):

Leve som et normalt menneske. 

Hva innebærer det i dine øyne? Vil du være i mer aktivitet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva innebærer det i dine øyne? Vil du være i mer aktivitet?

Ja vil være i mer aktivitet med å gå turer og å komme meg ut med venner f.eks ut å spise sammen. De spør meg men jeg er jo aldri i form og så er ikke de i form, har lyst å reise på Odd Nerdrum museet men jeg vet jo aldri hvordan jeg er. Bare gjøre mer hverdagslige ting, gjør jo noe nå men det er lite. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...