Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står opp fem minutter før jeg skal gå hjemmefra. I går forsov jeg meg til time på DPS. På 15 minutt hadde jeg ringt og sagt at jeg hadde forsovet meg, stått opp og kjørt de 10 minuttene det tar.

Men.. nå ser jeg enden på det. Når sommerferien starter så skal jeg både slutte med å kjøre sønnen min til og fra skolen og slutte på DPS. Det vil si dagene er helt fri🤩 Jeg tror det vil gjøre meg mye mer stabil.

Men nå sitter jeg og dagdrømmer om å lage meg et fast morgenrituale. Er det andre som har faste ritualer om morgenen? Eller som har tanker om hva de ville gjøre om de hadde tid?

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Fru2020 skrev (5 minutter siden):

Jeg står opp fem minutter før jeg skal gå hjemmefra. I går forsov jeg meg til time på DPS. På 15 minutt hadde jeg ringt og sagt at jeg hadde forsovet meg, stått opp og kjørt de 10 minuttene det tar.

Men.. nå ser jeg enden på det. Når sommerferien starter så skal jeg både slutte med å kjøre sønnen min til og fra skolen og slutte på DPS. Det vil si dagene er helt fri🤩 Jeg tror det vil gjøre meg mye mer stabil.

Men nå sitter jeg og dagdrømmer om å lage meg et fast morgenrituale. Er det andre som har faste ritualer om morgenen? Eller som har tanker om hva de ville gjøre om de hadde tid?

Her er det kaffe og røyk og inn på fb og dol :) 

Skrevet

Dette er en god og rolig morgen for meg:

Stå opp, ta morgenmedisiner helt først.

Tisse, dusje ved behov, kle på meg, ta på linser.

Sette ovnen på 170 grader varmluft.

Lufte hunden.

Sette pain au chocolat i ovnen i 20 min.

Sette på kaffe.

Gi hunden mat og vann.

Ta tran, skylle ned med appelsinjuice.

Drikke kaffe og henge på mobilen til ovnen piper.

Spise pain au chocolat, drikke kaffe og appelsinjuice.

Ta med meg en kaffekopp til kontoret.

Pusse tenner når kaffen er drukket opp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...