Gjest litt romslig Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hei Har best. meg for å gå på nutrilett ett par ukers tid for å gå ned 6-8 kg overvekt jeg har slitt med lenge.Har gått sakte ned 12 kg siste 9 mndr. men mangler altså disse siste kiloene og motivasjonen min er i ferd med å ebbe ut. Synd å måtte gi seg så nære målet, har allerede begynt å gå opp igjen i vekt.....Og nå står jo straks sommeren for døren og jeg hadde hatt så lyst til å møte den med ett slankere og mere "meg" meg ! (for inni meg er jeg en tynn person! :-)) Noen som har gode erfaringer med dette ? (lite lyst til formaningstaler - jeg VET at det er en snarvei, at kroppen går på sparebluss (ketose) og at jeg må legge om spisevanene etter de to ukene) Jeg trenger bare litt (mye!) motivasjon og info ! Tusen takk for innspill, og ha en fortsatt fin dag alle sammen ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noka Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg har erfaring med Noka-dietten og den er virkelig god og i tillegg mettende. Der kan en ta opptil fire måltider daglig. Det beste er at jeg føler meg så sprek og lett når jeg bruker den, får mer overskudd. Og kiloene de forsvinner, fortest selvsagt når jeg kombinerer det med trim. I tillegg spiser jeg frukt eller grønnsaker når jeg føler behov for litt ekstra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt romslig Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg har erfaring med Noka-dietten og den er virkelig god og i tillegg mettende. Der kan en ta opptil fire måltider daglig. Det beste er at jeg føler meg så sprek og lett når jeg bruker den, får mer overskudd. Og kiloene de forsvinner, fortest selvsagt når jeg kombinerer det med trim. I tillegg spiser jeg frukt eller grønnsaker når jeg føler behov for litt ekstra. Takk for svar Noka ! Det jeg finner attraktivt med Nutrilett (bortsett fra tilgjengelighet og pris) er at man skal ta 5 porsjoner pr. dag - jeg trenger mange måltider for ikke føle sult. Hvor overvektig var du i utgangspunktet og hvor mye gikk du ned på hvor lang tid ? Hvor mange kcal får man i seg pr. dag med Noka ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.