Gå til innhold

Mumikopp samlere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere samlere av mumikoppene, selv samler ikke jeg og har ingen behov for det. Hva tenker du om de som samler på mumikoppene? Kanskje du samler selv?

Anonymkode: d00bb...8cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At de har en koselig hobby:)

Anonymkode: 2f267...777

Skrevet

Har ingen tanker om samlere. Har selv en del gamle kopper som jeg kunne solgt for en liten formue, men har ingen interesse av det. De er koselige minner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg kjenner flere samlere av mumikoppene, selv samler ikke jeg og har ingen behov for det. Hva tenker du om de som samler på mumikoppene? Kanskje du samler selv?

Burde man tenke noe spesielt om akkurat de som samler på mummikopper da? 

Selv har jeg en liten samling på rundt 20 +, men er ingen "profesjonell samler" som f.eks kjøper, selger, og bytter med andre. 

Jeg kjøpte alle mine over et relativt kort tidsrom fordi jeg hadde lyst til å begynne å samle (en "god idé" jeg plutselig fikk...), men interessen dabbet fort av. Nå står de bare i skapet og tar opp plass. Skal selge dem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker rett og slett ingen verdens ting. Selv har jeg et par-tre kopper, så jeg er definitivt ingen samler selv. 

Hva med deg - samler du, og hva tenker du om samlere? 

Skrevet (endret)
Kayia skrev (23 minutter siden):

Hva med deg - samler du, og hva tenker du om samlere? 

Mummikoppsamlere spesifikt, visstnok.., noe jeg ikke helt skjønte hvorfor av. 

Endret av Vendi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...