Gå til innhold

Jeg har fått grå hår i en alder av noen og førti. Det ser ikke bra ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du med grått; farger eller striper du håret?

Anonymkode: a81d4...36a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mine første grå hår i tredveårene. Bryr meg ikke. Farger det når jeg gidder, et par ganger i året.

Anonymkode: 148b8...428

Skrevet

Har noe grått hår. Farger det innimellom, i lange perioder gidder jeg ikke.

Skrevet

Jeg var 25 år da jeg først fant grå hår.  Farget det til jeg var i begynnelsen av femtiårene, men nå har jeg hvitt hår.  Jeg har ofte blitt spurt om jeg farger det hvitt og fått mye skryt for fargen.  Nå er jeg i slutten av sekstiårene og har vært stolt av min hårfarge hele veien.

Skrevet

Nei, jeg verken farger eller striper håret. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg farget det og stripet det mye når jeg var yngre og ikke fordi det var grått, nå gidder jeg ikke mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min mener at jeg bør stripe det. Ts.

Skrevet

Det er jo så flott. Jeg har ikke grått men legger inn grå striper i håret. Synes det er skikkelig pent.

Anonymkode: 9204d...7ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo så flott. Jeg har ikke grått men legger inn grå striper i håret. Synes det er skikkelig pent.

Anonymkode: 9204d...7ce

Jeg har ikke noe imot grått på andre. På meg selv derimot...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...