AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du med grått; farger eller striper du håret? Anonymkode: a81d4...36a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg fikk mine første grå hår i tredveårene. Bryr meg ikke. Farger det når jeg gidder, et par ganger i året. Anonymkode: 148b8...428 0 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har noe grått hår. Farger det innimellom, i lange perioder gidder jeg ikke. 0 Siter
Frigg Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg var 25 år da jeg først fant grå hår. Farget det til jeg var i begynnelsen av femtiårene, men nå har jeg hvitt hår. Jeg har ofte blitt spurt om jeg farger det hvitt og fått mye skryt for fargen. Nå er jeg i slutten av sekstiårene og har vært stolt av min hårfarge hele veien. 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, jeg verken farger eller striper håret. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg farget det og stripet det mye når jeg var yngre og ikke fordi det var grått, nå gidder jeg ikke mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mannen min mener at jeg bør stripe det. Ts. Anonymkode: a81d4...36a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Det er jo så flott. Jeg har ikke grått men legger inn grå striper i håret. Synes det er skikkelig pent. Anonymkode: 9204d...7ce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo så flott. Jeg har ikke grått men legger inn grå striper i håret. Synes det er skikkelig pent. Anonymkode: 9204d...7ce Jeg har ikke noe imot grått på andre. På meg selv derimot... Anonymkode: a81d4...36a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.