Gå til innhold

Ble kastet ut av sykehuset fordi jeg ikke spiste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har KPTSD og EUPF, og nylig vært innlagt på akuttpsykiatrisk. Spiste ikke når jeg var innlagt, har spiseforstyrrelse (ubehandlet). Ble utskrevet etter to døgn fordi jeg ikke samarbeidet (spiste). Har lav BMI, ikke alvorlig lav. Men det var ikke et tema under innleggelsen. Ble veldig lei meg. 

Anonymkode: a1ab2...2b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så leit å høre. Har du noe oppfølging nå? Jeg tenker at om du fortsetter sånn med å ikke spise noe så kan jo BMI fort bli alvorlig lav og du burde få hjelp med spiseforstyrrelsen før det går så langt.

Anonymkode: 4b6ad...056

AnonymBruker
Skrevet

Om en ikke følger rådene og behandlingen som anbefales, hvorfor skal en da være innlagt?

Anonymkode: 017df...920

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har KPTSD og EUPF, og nylig vært innlagt på akuttpsykiatrisk. Spiste ikke når jeg var innlagt, har spiseforstyrrelse (ubehandlet). Ble utskrevet etter to døgn fordi jeg ikke samarbeidet (spiste). Har lav BMI, ikke alvorlig lav. Men det var ikke et tema under innleggelsen. Ble veldig lei meg. 

Anonymkode: a1ab2...2b7

Fikk du beskjed om at du ble utskrevet fordi du ikke spiste - altså sånn at om du hadde spist, så ville du fått tilbud om å være lenger? Og uten at dette var blitt snakket om under innleggelsen? I så fall har sykehuset gjort en dårlig jobb, de burde selvfølgelig ha snakket om hva de forventet av deg.

Nå er det jo ganske vanlig med korte stabiliserende innleggelser på 2-3 døgn, men hva fikk du beskjed om ved innkomst? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...