AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og som voksen ikke har noe videre problemer med det (men tenker på det daglig). Kan kroppen huske det som skjedde og at det kan ha gjort noe med selvfølelsen likevel? Anonymkode: 78c47...fae 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og som voksen ikke har noe videre problemer med det (men tenker på det daglig). Kan kroppen huske det som skjedde og at det kan ha gjort noe med selvfølelsen likevel? Anonymkode: 78c47...fae Du har jo problemer med det hvis du tenker på det daglig, du kan oppleve at kroppen husker det du vil glemme. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden stjernestøv skrev (18 minutter siden): Du har jo problemer med det hvis du tenker på det daglig, du kan oppleve at kroppen husker det du vil glemme. Ja, du sier noe der. Det er godt over 30 år siden det skjedde. Anonymkode: 78c47...fae 0 Siter
Grendel Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Har du ikke problemer så har du ikke problemer, tenker jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, du sier noe der. Det er godt over 30 år siden det skjedde. Anonymkode: 78c47...fae Ok. Nei du vet jo selv best om det plager deg nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok. Nei du vet jo selv best om det plager deg nå. Jeg tenker på om krenkelsene kan ha ført til den veldige lave selvfølelsen min som har fulgt meg hele livet. Eller om det ikke har noen sammenheng. Det er nok noe jeg aldri vil få svar på. Jeg er deprimert og har mye kvernetanker. Anonymkode: 78c47...fae 0 Siter
stjernestøv Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker på om krenkelsene kan ha ført til den veldige lave selvfølelsen min som har fulgt meg hele livet. Eller om det ikke har noen sammenheng. Det er nok noe jeg aldri vil få svar på. Jeg er deprimert og har mye kvernetanker. Anonymkode: 78c47...fae Det kan jo ha en sammenheng men jeg tror etter som vi blir eldre blir det bedre med det meste fra traumer i barndommen, man får det på avstand og har vært mer voksen enn barn her i livet. Er du deprimert kan jo det forklare din lave selvfølelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden stjernestøv skrev (9 minutter siden): Det kan jo ha en sammenheng men jeg tror etter som vi blir eldre blir det bedre med det meste fra traumer i barndommen, man får det på avstand og har vært mer voksen enn barn her i livet. Er du deprimert kan jo det forklare din lave selvfølelse. Ja. Det kan stemme. Jeg har hatt veldig lav selvfølelse og følelse av verdiløshet hele livet. Tenker at det er noe jeg er født med. Anonymkode: 78c47...fae 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.