AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har ikke spist eller drukket noe siden torsdag men de ansatte på avdelingen der jeg er innlagt vet det ikke fordi jeg alltid spiser og drikker på rommet. Når/hvis jeg innrømmer dette, hva tror dere vil skje? Jeg er overvektig forresten, så er ikke snakk om spiseforstyrrelse eller noe det er andre grunner til at jeg ikke spiser eller drikker. Anonymkode: 46e2b...5f4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke spist eller drukket noe siden torsdag men de ansatte på avdelingen der jeg er innlagt vet det ikke fordi jeg alltid spiser og drikker på rommet. Når/hvis jeg innrømmer dette, hva tror dere vil skje? Jeg er overvektig forresten, så er ikke snakk om spiseforstyrrelse eller noe det er andre grunner til at jeg ikke spiser eller drikker. Anonymkode: 46e2b...5f4 Hvorfor spiser og drikker du ikke? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke spist eller drukket noe siden torsdag men de ansatte på avdelingen der jeg er innlagt vet det ikke fordi jeg alltid spiser og drikker på rommet. Når/hvis jeg innrømmer dette, hva tror dere vil skje? Jeg er overvektig forresten, så er ikke snakk om spiseforstyrrelse eller noe det er andre grunner til at jeg ikke spiser eller drikker. Anonymkode: 46e2b...5f4 Det som vil skje er at de vil råde deg til å spise. Anonymkode: acc33...d85 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (7 minutter siden): Hvorfor spiser og drikker du ikke? Det er litt vanskelig å forklare så det gir mening for andre. Anonymkode: 46e2b...5f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det som vil skje er at de vil råde deg til å spise. Anonymkode: acc33...d85 Ok, så ingenting å grue seg til med andre ord? Anonymkode: 46e2b...5f4 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er litt vanskelig å forklare så det gir mening for andre. Anonymkode: 46e2b...5f4 Ok. Den eneste det går ut over er deg selv og ikke noen andre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Så du vil fremprovosere en reaksjon, en sånn: "Å hjelp, spiser du ikke? 😮 Kjære deg, du må jo spise!" Så får du litt oppmerksomhet og trøst. Forstår jeg deg rett da? Kanskje håper du også på å få noen dager ekstra når de ser hvor "syk" du er. Anonymkode: 4aed4...946 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du vil fremprovosere en reaksjon, en sånn: "Å hjelp, spiser du ikke? 😮 Kjære deg, du må jo spise!" Så får du litt oppmerksomhet og trøst. Forstår jeg deg rett da? Kanskje håper du også på å få noen dager ekstra når de ser hvor "syk" du er. Anonymkode: 4aed4...946 Vi vet jo ikke hva dette handler om....blir litt provosert når noen tror at folk ønsker å være syk 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.