Gå til innhold

Innrømme at jeg ikke har spist eller drukket siden torsdag, hva tror dere vil skje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke spist eller drukket noe siden torsdag men de ansatte på avdelingen der jeg er innlagt vet det ikke fordi jeg alltid spiser og drikker på rommet. Når/hvis jeg innrømmer dette, hva tror dere vil skje? Jeg er overvektig forresten, så er ikke snakk om spiseforstyrrelse eller noe det er andre grunner til at jeg ikke spiser eller drikker.

Anonymkode: 46e2b...5f4

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke spist eller drukket noe siden torsdag men de ansatte på avdelingen der jeg er innlagt vet det ikke fordi jeg alltid spiser og drikker på rommet. Når/hvis jeg innrømmer dette, hva tror dere vil skje? Jeg er overvektig forresten, så er ikke snakk om spiseforstyrrelse eller noe det er andre grunner til at jeg ikke spiser eller drikker.

Hvorfor spiser og drikker du ikke? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det som vil skje er at de vil råde deg til å spise.

Anonymkode: acc33...d85

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Hvorfor spiser og drikker du ikke? 

Det er litt vanskelig å forklare så det gir mening for andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det som vil skje er at de vil råde deg til å spise.

Anonymkode: acc33...d85

Ok, så ingenting å grue seg til med andre ord?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er litt vanskelig å forklare så det gir mening for andre.

Ok. Den eneste det går ut over er deg selv og ikke noen andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Så du vil fremprovosere en reaksjon, en sånn: "Å hjelp, spiser du ikke? 😮 Kjære deg, du må jo spise!" Så får du litt oppmerksomhet og trøst. Forstår jeg deg rett da? Kanskje håper du også på å få noen dager ekstra når de ser hvor "syk" du er. 

Anonymkode: 4aed4...946

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du vil fremprovosere en reaksjon, en sånn: "Å hjelp, spiser du ikke? 😮 Kjære deg, du må jo spise!" Så får du litt oppmerksomhet og trøst. Forstår jeg deg rett da? Kanskje håper du også på å få noen dager ekstra når de ser hvor "syk" du er. 

Anonymkode: 4aed4...946

Vi vet jo ikke hva dette handler om....blir litt provosert når noen tror at folk ønsker å være syk :( 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...