Gå til innhold

Må spørre dere om tanker i en sak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle relasjoner, spesielt de nære, vil være vanskelig for deg når du tolker på denne måten.

Anonymkode: fdf26...66b

Jeg spurte direkte om å prate. Når de sier ja og ikke gjør det og heller ikke på så lenge gjør noe. 

Anonymkode: b70cb...b02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte direkte om å prate. Når de sier ja og ikke gjør det og heller ikke på så lenge gjør noe. 

Du tolker uten å vite fakta. Slikt tar livet av mange relasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Du tolker uten å vite fakta. Slikt tar livet av mange relasjoner.

Eneste fakta er at det er stille på tross av at jeg spurte om prat og at det er ikke normalt med så lang stillhet. Jeg ringte en gang etterpå og den ble ikke tatt eller ringt opp igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eneste fakta er at det er stille på tross av at jeg spurte om prat og at det er ikke normalt med så lang stillhet. Jeg ringte en gang etterpå og den ble ikke tatt eller ringt opp igjen. 

Jupp. Det er det som er fakta. Og ikke alt mulig annet. Vil du vite noe mer, så får du ta kontakt med personen selv å høre og ikke bestemme deg for at " han hadde ikke lyst til å være venn lenger" og lignende. For det vet du ingenting om. Folk må få lov til å ha en dårlig dag, dårlig periode, eller glemme, uten at du skal bli krenka. Hverdagen  er travel for mange av oss. Du reagerer med å bli såret uten at du vet mer om en konkret grunn til hvorfor personen ikke tok kontakt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

PS.

Så da kan man like gjerne si det samme om deg. Noe er utenfor normalen, personen ringer ikke opp, men du går å venter på at personen skal bry seg om deg. Hva om personen går å venter på at du skal ta kontakt fordi vedkommende ikke har det noe ok? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...