Gå til innhold

Må spørre dere om tanker i en sak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stygg du er! 

Anonymkode: b70cb...b02

Men når du fortsetter å skrive det samme over to forum og ti måneder - hvor mange ganger forventer du at folk skal støtte deg før de går lei? Dette er et oppriktig spørsmål.

Anonymkode: 53054...650

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så stygg du er!

Nå er det du som reagerer barnslig, eller så er du bare en ufyselig person.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (14 minutter siden):

Jeg vet ikke hva du mener, men ser du støtter det ufine som blir sagt om meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men når du fortsetter å skrive det samme over to forum og ti måneder - hvor mange ganger forventer du at folk skal støtte deg før de går lei? Dette er et oppriktig spørsmål.

Dette er en bestemt sak. Du må ikke noe. Og jeg får ingen støtte i det hele tatt. Det spekuleres i om jeg er normal. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er en bestemt sak. Du må ikke noe. Og jeg får ingen støtte i det hele tatt. Det spekuleres i om jeg er normal. 

Ja, og det er en helt forståelig spekulasjon. Fordi din reaksjon på disse tingene er langt utover hva som er normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det er en helt forståelig spekulasjon. Fordi din reaksjon på disse tingene er langt utover hva som er normalt.

Det er stygt sagt! Og støtte det får jeg ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er stygt sagt! Og støtte det får jeg ikke. 

Nei, det er ikke stygt sagt. Det er ærlig sagt. Dine reaksjoner er ikke normale. Frem til du tar det til deg og får hjelp så tror jeg du vil være låst i din verden hvor alle er fæle mot deg og du ikke forstår hvorfor.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det er ikke stygt sagt. Det er ærlig sagt. Dine reaksjoner er ikke normale. Frem til du tar det til deg og får hjelp så tror jeg du vil være låst i din verden hvor alle er fæle mot deg og du ikke forstår hvorfor.

Så det du sier er at du støtter de som ikke er grei med meg? Eller at det er innbilning? Dette er bare stygt og sårende . 

Skrevet

Så det du sier er at du støtter de som ikke er grei med meg? Eller at det er innbilning? Dette er bare stygt og sårende . 

Bare det at du tolker mitt innlegg til dette sier mye om at du trenger hjelp. 

Frem til du ser det selv så vil du være låst i din vonde verden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bare det at du tolker mitt innlegg til dette sier mye om at du trenger hjelp. 

Frem til du ser det selv så vil du være låst i din vonde verden.

Hvordan tolker jeg der feil?

Du snakker om min verden? Jeg har ingen egen verden. Og si at det er feil at folk faktisk ikke behandler meg fint synes jeg ikke er snilt av deg. De behandler meg stygt. 

Skrevet
psykedeliker skrev (59 minutter siden):

Hvordan da? Synes du det er fint det som blir sagt om meg her? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan tolker jeg der feil?

Du snakker om min verden? Jeg har ingen egen verden. Og si at det er feil at folk faktisk ikke behandler meg fint synes jeg ikke er snilt av deg. De behandler meg stygt. 

Du må slutte nå. Du har holdt på i ti måneder. Dette er ikke sunt. Du trenger hjelp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du må slutte nå. Du har holdt på i ti måneder. Dette er ikke sunt. Du trenger hjelp.

Kan du svare på det jeg spør deg om her? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du svare på det jeg spør deg om her? 

Jeg kjenner jeg blir litt skremt. Det er synd du ikke klarer se deg selv utenfra. Jo fortere du får hjelp, jo fortere kan du få det bedre. For jeg mistenker at de siste ti månedene ikke har vært spesielt gode for deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kjenner jeg blir litt skremt. Det er synd du ikke klarer se deg selv utenfra. Jo fortere du får hjelp, jo fortere kan du få det bedre. For jeg mistenker at de siste ti månedene ikke har vært spesielt gode for deg.

Kanskje ikke noe vits i å fortsette denne diskusjonen med ts, tror du kaster bort tiden din 😄

Anonymkode: cffea...354

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...