Gå til innhold

Jeg er tvansinnlagt i psykiatrien uten grunn...!!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De holder meg her i evigheter og jeg er ikke psykotisk, til fare for meg selv eller andre og ingen selvmordsfare.

Jeg ruser meg til vanlig og har fatt stilt en paranoid shospfreni diagnose(men den er feil). Jeg hallusinerte litt og var litt redd for a være hjemme. Derfor Gikkjeg med pa en innlegelse. Jeg hallusineree ikke lenger og har vært her i en hel uke. 

De planlegger ogsa å tvangsmedisinere meg. Jeg er jo ikke psykotisk i det hele tatt. Jeg hadde ikke sovet på fire døgn og begyntw derfor å bli litt surrette, men etter to døgn her med søvn kom jeg til meg selv igjen.

Jeg ligger her inne og gråter på en helt lukka avdeling og veit at frihet er det lenge til selv om at jeg andri har gjort noe galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen væresåsnill å svare. Jeg er så ensom her. 

AnonymBruker
Skrevet
sofelus skrev (Akkurat nå):

Kan noen væresåsnill å svare. Jeg er så ensom her. 

Dette får du ta opp med personalet

Anonymkode: 3c2c8...4bf

AnonymBruker
Skrevet

Fortell kontakten din eller nattevakten din hvordan du har det.

Anonymkode: 52868...cd0

Skrevet

Det er mulig å klage til Kontrollkommisjonen

Skrevet

Huff det er jo helt horribelt hvordan psykiatrien behandler folk.

Skrevet

Fy, søren! Er det mulig. Det er vel sånn de behandler dem som trenger hjelp. De ser ned på dem og behandler dem dårlig. 

Hadde aldri turd å fortalt noen om jeg hadde trengt hjelp eller ikke hadde det bra. For det er ikke hjelp eller de bruker makt på dem! 

Anonymkode: 7c280...3d7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...