sofelus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden De holder meg her i evigheter og jeg er ikke psykotisk, til fare for meg selv eller andre og ingen selvmordsfare. Jeg ruser meg til vanlig og har fatt stilt en paranoid shospfreni diagnose(men den er feil). Jeg hallusinerte litt og var litt redd for a være hjemme. Derfor Gikkjeg med pa en innlegelse. Jeg hallusineree ikke lenger og har vært her i en hel uke. De planlegger ogsa å tvangsmedisinere meg. Jeg er jo ikke psykotisk i det hele tatt. Jeg hadde ikke sovet på fire døgn og begyntw derfor å bli litt surrette, men etter to døgn her med søvn kom jeg til meg selv igjen. Jeg ligger her inne og gråter på en helt lukka avdeling og veit at frihet er det lenge til selv om at jeg andri har gjort noe galt. 0 Siter
sofelus Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Kan noen væresåsnill å svare. Jeg er så ensom her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden sofelus skrev (Akkurat nå): Kan noen væresåsnill å svare. Jeg er så ensom her. Dette får du ta opp med personalet Anonymkode: 3c2c8...4bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fortell kontakten din eller nattevakten din hvordan du har det. Anonymkode: 52868...cd0 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er mulig å klage til Kontrollkommisjonen 0 Siter
Everybody Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Huff det er jo helt horribelt hvordan psykiatrien behandler folk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Fy, søren! Er det mulig. Det er vel sånn de behandler dem som trenger hjelp. De ser ned på dem og behandler dem dårlig. Hadde aldri turd å fortalt noen om jeg hadde trengt hjelp eller ikke hadde det bra. For det er ikke hjelp eller de bruker makt på dem! Anonymkode: 7c280...3d7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.