Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Er så overrasket hvordan voksne folk sitter og mobber andre voksene😔tenker på Norwaytwins emne på Kvinneguiden for en dårlig oppførsel av noen av brukerene😠legger ut ferie bilder av damene med kun fokus på deres overvekt. Er glad jeg ikke er på dette forum lengre. Endret 1 time siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Everybody Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er helt ekstremt mange uføretråder der. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 54 minutter siden Forfatter Skrevet 54 minutter siden Everybody skrev (17 minutter siden): Det er helt ekstremt mange uføretråder der. Ja, de blir ikke kastet ut heller😔er nok mye unge folk som henger der. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden Jeg fikk litt dårlig samvittighet etter jeg kommenterte vekten til Mette-Marit😞virker ikke som noe på Kvinneguiden har det med tanke på Norwaytwins emne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.