AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, fått mange svar. Men ikke så mange som har svart på hvor langt de ville gått. Helt sikkert bra at folk ikke tenker sånn. Jeg har bare opplevd så mye stygt derfor jeg snudde på det og spurte. Anonymkode: 2b921...c6e Fordi det er ikke en vanlig tankegang for de fleste voksne, den er veldig umoden. Og det gir mening å tenke slik om man kun har opplevd at andre er stygge som barn. Anonymkode: 3a279...7e8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, fått mange svar. Men ikke så mange som har svart på hvor langt de ville gått. Helt sikkert bra at folk ikke tenker sånn. Jeg har bare opplevd så mye stygt derfor jeg snudde på det og spurte. Anonymkode: 2b921...c6e Jeg går ikke rundt med sånne tanker, tenker ikke på hevn eller være stygg mot andre. Har klart å komme så langt at jeg ikke har hevntanker mot dem som har gjort meg vondt i livet. Ingen er feilfri og ingen er bare god eller bare ond. jeg og andre har vært stygge mot hverandre tidligere. Men jeg tenker annerledes nå enn da og det er jeg veldig glad for. Anonymkode: a495d...ee4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi det er ikke en vanlig tankegang for de fleste voksne, den er veldig umoden. Det er en vanlig tankegang i noen spesifikke miljøer og subkulturer, og det burde helsevesenet generelt bli mer oppmerksom på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg går ikke rundt med sånne tanker, tenker ikke på hevn eller være stygg mot andre. Har klart å komme så langt at jeg ikke har hevntanker mot dem som har gjort meg vondt i livet. Ingen er feilfri og ingen er bare god eller bare ond. jeg og andre har vært stygge mot hverandre tidligere. Men jeg tenker annerledes nå enn da og det er jeg veldig glad for. Anonymkode: a495d...ee4 Jeg bare spurte for jeg har en person som har gått veldig langt ovenfor meg for å få det som vedkommende ønsker. Og jeg blir sikkert et lett bytte. Derfor jeg lurte på hvor stygg noen vil være med andre når det gagner dem., Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Det er en vanlig tankegang i noen spesifikke miljøer og subkulturer, og det burde helsevesenet generelt bli mer oppmerksom på. Kan jeg spørre i hvilke? Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg går ikke rundt med sånne tanker, tenker ikke på hevn eller være stygg mot andre. Har klart å komme så langt at jeg ikke har hevntanker mot dem som har gjort meg vondt i livet. Ingen er feilfri og ingen er bare god eller bare ond. jeg og andre har vært stygge mot hverandre tidligere. Men jeg tenker annerledes nå enn da og det er jeg veldig glad for. Anonymkode: a495d...ee4 Så glad på dine vegne. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fordi det er ikke en vanlig tankegang for de fleste voksne, den er veldig umoden. Og det gir mening å tenke slik om man kun har opplevd at andre er stygge som barn. Anonymkode: 3a279...7e8 Ja, har mye sånt å se tilbake på. Anonymkode: 2b921...c6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bare spurte for jeg har en person som har gått veldig langt ovenfor meg for å få det som vedkommende ønsker. Og jeg blir sikkert et lett bytte. Derfor jeg lurte på hvor stygg noen vil være med andre når det gagner dem., Anonymkode: 2b921...c6e Jeg har selv opplevd det med noen, og enkelte har få grenser dessverre. Men du må jo fortelle hva det dreier seg om for at folk skal forstå hva du opplever. Er det fysisk eller psykisk stygg mot deg? Anonymkode: a495d...ee4 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan jeg spørre i hvilke? De har ikke noe navn eller ytre kjennetegn, men gjenkjennes på holdninger og lojalitet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): De har ikke noe navn eller ytre kjennetegn, men gjenkjennes på holdninger og lojalitet. Ja når en har øye for øye holdning og en har fiendtlige holdninger. Istedet for å løse problemer/konflikter skal en være stygg tilbake, og en er for sta/stolt og feig til å snakke sammen og løse det. Er ikke rart det er krig i verden i det hele tatt. Anonymkode: a495d...ee4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så glad på dine vegne. Anonymkode: 2b921...c6e Takk Anonymkode: a495d...ee4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.