AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ser du ned på dem som er psykisk syk? Anonymkode: 27a73...f6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser du ned på dem som er psykisk syk? Anonymkode: 27a73...f6e Nei fordi jeg vet hva som gjør at en blir som oftes psykisk syk. Gjør du det ? Anonymkode: 730cc...0e7 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Nei, hvordan det? Egentlig et litt rart spørsmål. Endret 1 time siden av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 8e24d...1cc 0 Siter
Everybody Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Det er mange i samfunnet som gjør det. Veldig mange har lav kunnskap om psykisk sykdom. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ser du ned på dem som er psykisk syk? Anonymkode: 27a73...f6e Nei, det gjør ikke jeg🙂psykisk syke mennesker er utrolig tøffe mennesker tenk den smerten de lever med vær dag❤️ Endret 37 minutter siden av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Everybody skrev (48 minutter siden): Det er mange i samfunnet som gjør det. Veldig mange har lav kunnskap om psykisk sykdom. Ja mange tror at en kan bare ta seg i sammen så blir en bra igjen. At det er viljestyrt. Nei ofte forstår en ikke ting før en selv har kjent det på kropp og sjel. Men ja er mulig å bli friskere og frisk. Anonymkode: 730cc...0e7 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Krisebærblomsten skrev (32 minutter siden): Nei, det gjør ikke jeg🙂psykisk syke mennesker er utrolig tøffe mennesker tenk den smerten de lever med vær dag❤️ Er utrolig trist noen har så lite kunnskap om psykisk helse vi lærte ingen ting i skolen eller barnehagen om dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.