AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sett at du gifter deg eller blir kjæreste eller samboer med en slank, i dine øyne attraktiv person. Du synes vedkommende blant annet er attraktiv fordi hen er slank. Så etter noen år legger hen på seg mer og mer og til slutt utvikler fedme, UTEN å ville gjøre noe med det. Hen vil ikke spise sunnere eller bevege seg mer, evt trene. Hva ville du ha gjort da? Slått opp? Slikt deg? Anonymkode: dd2e6...b82 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Sett at du gifter deg eller blir kjæreste eller samboer med en slank, i dine øyne attraktiv person. Du synes vedkommende blant annet er attraktiv fordi hen er slank. Så etter noen år legger hen på seg mer og mer og til slutt utvikler fedme, UTEN å ville gjøre noe med det. Hen vil ikke spise sunnere eller bevege seg mer, evt trene. Hva ville du ha gjort da? Slått opp? Slikt deg? Anonymkode: dd2e6...b82 Jeg ville lurt på hvorfor. Det høres ut som et sykdomstegn. Anonymkode: 83f9f...1c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det hadde vært en dealbreaker for meg om det hadde vært sånn at han aldri hadde giddet å være med på å gå turer og annen fysisk aktivitet og ikke brydd seg om kostholdet. Anonymkode: 815e0...f5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dealbreaker, han bryr seg ikke om sin egen helse og tar ikke vare på seg selv. Jeg er opptatt av kosthold og aktivitet så vi ville ikke passet sammen lenger. Jeg har selv vært overvektig og lat, og det er ikke noe som tiltrekker meg. Anonymkode: 8fb2e...981 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Sett at du gifter deg eller blir kjæreste eller samboer med en slank, i dine øyne attraktiv person. Du synes vedkommende blant annet er attraktiv fordi hen er slank. Så etter noen år legger hen på seg mer og mer og til slutt utvikler fedme, UTEN å ville gjøre noe med det. Hen vil ikke spise sunnere eller bevege seg mer, evt trene. Hva ville du ha gjort da? Slått opp? Slikt deg? Anonymkode: dd2e6...b82 Nei jeg hadde bare gjort det samme som hun og vi hadde levd med fedme sammen. Flesteparten av norges befolkning er overvektige. Anonymkode: 6b0df...d90 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Det er utrolig at ikke flere regerer på det som er åpenbart sykdomstegn. Anonymkode: 83f9f...1c6 0 Siter
Ftss Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Hadde tenkt at det muligens er en grunn, men siden jeg har en relativt aktiv livsstil så hadde det vært en naturlig dealbreaker der vi sikkert hadde vært mindre og mindre sammen før begge ble lei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.