Gå til innhold

Er fedme en dealbreaker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett at du gifter deg eller blir kjæreste eller samboer med en slank, i dine øyne attraktiv person. Du synes vedkommende blant annet er attraktiv fordi hen er slank. Så etter noen år legger hen på seg mer og mer og til slutt utvikler fedme, UTEN å ville gjøre noe med det. Hen vil ikke spise sunnere eller bevege seg mer, evt trene. Hva ville du ha gjort da? Slått opp? Slikt deg? 

Anonymkode: dd2e6...b82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sett at du gifter deg eller blir kjæreste eller samboer med en slank, i dine øyne attraktiv person. Du synes vedkommende blant annet er attraktiv fordi hen er slank. Så etter noen år legger hen på seg mer og mer og til slutt utvikler fedme, UTEN å ville gjøre noe med det. Hen vil ikke spise sunnere eller bevege seg mer, evt trene. Hva ville du ha gjort da? Slått opp? Slikt deg? 

Jeg ville lurt på hvorfor. Det høres ut som et sykdomstegn.

Anonymkode: 83f9f...1c6

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært en dealbreaker for meg om det hadde vært sånn at han aldri hadde giddet å være med på å gå turer og annen fysisk aktivitet og ikke brydd seg om kostholdet. 

Anonymkode: 815e0...f5d

AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker, han bryr seg ikke om sin egen helse og tar ikke vare på seg selv. Jeg er opptatt av kosthold og aktivitet så vi ville ikke passet sammen lenger. Jeg har selv vært overvektig og lat, og det er ikke noe som tiltrekker meg. 

Anonymkode: 8fb2e...981

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Nei jeg hadde bare gjort det samme som hun og vi hadde levd med fedme sammen. Flesteparten av norges befolkning er overvektige.

Anonymkode: 6b0df...d90

Skrevet

Det er utrolig at ikke flere regerer på det som er åpenbart sykdomstegn.

Anonymkode: 83f9f...1c6

Skrevet

Hadde tenkt at det muligens er en grunn, men siden jeg har en relativt aktiv livsstil så hadde det vært en naturlig dealbreaker der vi sikkert hadde vært mindre og mindre sammen før begge ble lei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...