Gå til innhold

Dere som har blitt irritable/sinna på Lamictal; var det i forbindelse med doseendring eller vedvarende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så irritabel!!! Bruker nå 75 mg og skal etter planen opp til 100 mg. Har nettopp økt til 75 og blir bare surere og sintere per minutt. Lurer på om jeg bør seponere.

Anonymkode: 3e7f8...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du med sikkerhet at det kommer av Lamictal?

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (10 minutter siden):

Vet du med sikkerhet at det kommer av Lamictal?

Ja, det er jo ganske sikker på! Kom akkurat da jeg økte fra 50 til 75 mg.

Skrevet
wizwazwoz skrev (2 minutter siden):

Vedvarende i alle år jeg brukte. 

Hvordan holdt du ut i flere år? Hadde du så god effekt ellers?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvordan holdt du ut i flere år? Hadde du så god effekt ellers?

Ble lurt til å tro at dette var noe flotte nødvendige greier jeg trengte fordi jeg hadde BP2 helt til jeg begynte i psykodynamisk terpai isteden og jobbet meg selv ut av det slik at jeg slapp medisiner. 

Skrevet

Men YMMV. Your mileage may vary. Om du forblir sint eller ikke videre kan du ikke vite, du må bare prøve videre og gjøre en vurdering senere tror jeg når du kommer opp på dosen du skal på om dette er noe du vil bruke videre eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...