stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er det fullmåne i natt? Er litt i tvil men ser full ut. 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Er det fullmåne i natt? Er litt i tvil men ser full ut. Mange er urolige og sover dårlig da. Noen hevder de får mer energi eller blir oppspilte og rastløse ved fullmåne, andre blir sinte eller mer nedstemte. Kanskje noe kjenner litt på dette i natt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Sakura skrev (8 minutter siden): Mange er urolige og sover dårlig da. Noen hevder de får mer energi eller blir oppspilte og rastløse ved fullmåne, andre blir sinte eller mer nedstemte. Kanskje noe kjenner litt på dette i natt? Ja er det jeg lurer på men har så mange tanker og, vanskelig å si hva det er. Tviler visst på alt for tiden. 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (12 minutter siden): Ja er det jeg lurer på men har så mange tanker og, vanskelig å si hva det er. Tviler visst på alt for tiden. Skal se dette er månen jeg bare Googlet hva fullmåne betyr. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Sakura skrev (1 minutt siden): Skal se dette er månen jeg bare Googlet hva fullmåne betyr. Ja noen ganger når det er fullmåne får jeg ikke sove, kan ha noe med det å gjøre og kan ha med bekymringer å gjøre. 1 Siter
nachnoo Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Ja, det var fullmåne 2.april. Første påskedag er som kjent første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 38 minutter siden Forfatter Skrevet 38 minutter siden nachnoo skrev (1 minutt siden): Ja, det var fullmåne 2.april. Første påskedag er som kjent første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn. Ok, den ser ganske full ut, mulig det er derfor noen ikke får sove da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.