AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Åpnet deg om fysiske og psykiske plager du har for å hjelpe venner og familie? Anonymkode: 2d81c...9a8 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvordan ville det hjulpet venner og familie? Jeg ville ikke gjort det. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei. Jeg synes generelt at den trenden, eller hva man skal kalle det, med alle som skal stå fram med både den ene og den andre sykdommen er en uting. En ting er å dele innad i familie eller med en venn dersom det er relevant og for å hjelpe, men det der oppmerksomhetssyke «Dette er meg og dette har jeg opplevd så jeg skal dele det med hele verden» opplegget kan folk bare slutte med. Men det er min mening og jeg antar at jeg er i mindretall. 3 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden @Ikkeanonymnok Er helt enig meg deg. Er gørr lei alle disse som skal "Åpne opp" om sykdom, plager, kjærester, skilsmisser, graviditeter og "Er i sorg" pga gamlemors død. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Worrisome_plenty skrev (43 minutter siden): Hvordan ville det hjulpet venner og familie? Jeg ville ikke gjort det. Jeg vet ikke hvordan det kan hjelpe venner og familie som ikke har samme plager og sykdommer. Men noen åpner opp jo opp om det og forteller hvordan de har kommet seg gjennom det for å hjelpe andre, man ser jo bare mer og mer av det. Er det en ny form for blogging? Anonymkode: 2d81c...9a8 0 Siter
nachnoo Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Åpnet deg om fysiske og psykiske plager du har for å hjelpe venner og familie? Anonymkode: 2d81c...9a8 Hvorfor kan man ikke snakke direkte med venner og familie? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden nachnoo skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan man ikke snakke direkte med venner og familie? Ja, hvorfor kan man ikke det, man må jo ha et oppmerksomhetsbehov når man trenger å bli sett av et større publikum. Anonymkode: 2d81c...9a8 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg vet ikke hvordan det kan hjelpe venner og familie som ikke har samme plager og sykdommer. Men noen åpner opp jo opp om det og forteller hvordan de har kommet seg gjennom det for å hjelpe andre, man ser jo bare mer og mer av det. Er det en ny form for blogging? Anonymkode: 2d81c...9a8 Det er ikke normalt å utlevere seg med fult navn og bilde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.