AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Bare lurer hva folk her mener. Jeg synes det er en uting. Anonymkode: 24223...e70 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor ikke? Er ikke akkurat så mye aktivitet her at det gjør noe. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Åpent forum er jo nettopp åpent forum. Der kan man skrive om alt som ikke passer inn i de spesifikke underforumene. Men kanskje kan kan ha en fellestråd for hverdagsskravling? 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg føler meg litt truffet her. Jeg lagde en tråd i går der jeg ønsket folk en god påske. Da ble det litt småprat. Men dere får virkelig unnskylde at jeg ledet folk ut på galeien slik. Jeg var nok heller ikke rette personen til å gjøre det. Hadde det vært noen mer "etablerte" brukere som hadde laget en slik tråd, så hadde det nok gått finfint. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det fungerer fint som det er. Det gir liv til forumet. 0 Siter
hattifnattus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Worrisome_plenty skrev (Akkurat nå): Det fungerer fint som det er. Det gir liv til forumet. Glitter skrev (28 minutter siden): Hvorfor ikke? Er ikke akkurat så mye aktivitet her at det gjør noe. Enig med dere to 2 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Opplever dol med stor takhøyde. Det er derfor det fortsatt eksisterer. Det er ett inkluderende nettsamfunn. 0 Siter
frosken Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Vendi skrev (5 minutter siden): Jeg føler meg litt truffet her. Jeg lagde en tråd i går der jeg ønsket folk en god påske. Da ble det litt småprat. Men dere får virkelig unnskylde at jeg ledet folk ut på galeien slik. Jeg var nok heller ikke rette personen til å gjøre det. Hadde det vært noen mer "etablerte" brukere som hadde laget en slik tråd, så hadde det nok gått finfint. ? 0 Siter
Glitter Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Vendi skrev (6 minutter siden): Jeg føler meg litt truffet her. Jeg lagde en tråd i går der jeg ønsket folk en god påske. Da ble det litt småprat. Men dere får virkelig unnskylde at jeg ledet folk ut på galeien slik. Jeg var nok heller ikke rette personen til å gjøre det. Hadde det vært noen mer "etablerte" brukere som hadde laget en slik tråd, så hadde det nok gått finfint. Tror ikke det siktes til deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Worrisome_plenty skrev (18 minutter siden): Det fungerer fint som det er. Det gir liv til forumet. Som du ser er det delte meninger. Anonymkode: dda89...752 0 Siter
Lillemus Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Bare lurer hva folk her mener. Jeg synes det er en uting. Anonymkode: 24223...e70 Det var i utgangspunktet meningen med Åpent forum ja, at det var et forum der man kan pludre om alt mulig så det ikke blir for mye avsporinger på de mer spissede underforaene. 1 Siter
Babette Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Pludring kan være både helsefremmende og kontaktskapende, og er dermed relevant for et helsenettsted. Jeg er enig med Lillemus, Glitter og de øvrige som sier ja til pludretråder. Hovedproblemet er jo at det produseres for få innlegg her, da vil det være lite lurt å bidra til ytterligere innsnevring. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.