AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Både moren min og teamet som følger meg opp har kommentert at det ser ut som jeg har gått mye ned i vekt i det siste. Jeg er innlagt og lurer på om det blir rart å spørre om å få bli veid? Jeg er ikke undervektig så vektnedgang er ikke krise altså, jeg tenker bare at det ville vært interessant å vite sikkert, for jeg selv ser ingen forskjell... Anonymkode: 4d0a2...fc6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Både moren min og teamet som følger meg opp har kommentert at det ser ut som jeg har gått mye ned i vekt i det siste. Jeg er innlagt og lurer på om det blir rart å spørre om å få bli veid? Jeg er ikke undervektig så vektnedgang er ikke krise altså, jeg tenker bare at det ville vært interessant å vite sikkert, for jeg selv ser ingen forskjell... Anonymkode: 4d0a2...fc6 Det går fint, trodde alle ble veid når de ble innlagt jeg. 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Både moren min og teamet som følger meg opp har kommentert at det ser ut som jeg har gått mye ned i vekt i det siste. Jeg er innlagt og lurer på om det blir rart å spørre om å få bli veid? Jeg er ikke undervektig så vektnedgang er ikke krise altså, jeg tenker bare at det ville vært interessant å vite sikkert, for jeg selv ser ingen forskjell... Anonymkode: 4d0a2...fc6 Nei, det er ikke rart. Jeg hadde også «skyldt på» mor/de andre, at det liksom var deres ønske, dersom jeg var litt redd for å spørre om det på egne vegne. Jeg antar du ble veid i mottakssamtalen, så da kan dere se om du har gått mye ned under innleggelsen (som kanskje taler for intensivering av behandlingen). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (8 minutter siden): Det går fint, trodde alle ble veid når de ble innlagt jeg. Har aldri blitt veid når jeg har blitt innlagt på denne avdelingen før. Sokk skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke rart. Jeg hadde også «skyldt på» mor/de andre, at det liksom var deres ønske, dersom jeg var litt redd for å spørre om det på egne vegne. Jeg antar du ble veid i mottakssamtalen, så da kan dere se om du har gått mye ned under innleggelsen (som kanskje taler for intensivering av behandlingen). Lurt. Jeg ble ikke veid i mottakssamtalen, men jeg veide meg hjemme dagen før jeg ble innlagt og husker ca hva jeg veide da. Hva mener du med intensivering av behandlingen? At jeg må spise mer eller? Anonymkode: 4d0a2...fc6 0 Siter
Vendi Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden stjernestøv skrev (40 minutter siden): Det går fint, trodde alle ble veid når de ble innlagt jeg. Jeg har aldri blitt veid ved innleggelse, etter hva jeg kan huske nå. Verken ved akuttinnleggelse eller ordinær. Men jeg er blitt veid på poliklinikken ifm oppstart av, og oppfølging av, medisiner. 0 Siter
frosken Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Både moren min og teamet som følger meg opp har kommentert at det ser ut som jeg har gått mye ned i vekt i det siste. Jeg er innlagt og lurer på om det blir rart å spørre om å få bli veid? Jeg er ikke undervektig så vektnedgang er ikke krise altså, jeg tenker bare at det ville vært interessant å vite sikkert, for jeg selv ser ingen forskjell... Anonymkode: 4d0a2...fc6 Jeg synes det er litt rart å spørre om å få "bli veid" - men ikke å spørre om å få tilgang til en vekt sånn at du kan få veid deg. 0 Siter
Sokk Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har aldri blitt veid når jeg har blitt innlagt på denne avdelingen før. Lurt. Jeg ble ikke veid i mottakssamtalen, men jeg veide meg hjemme dagen før jeg ble innlagt og husker ca hva jeg veide da. Hva mener du med intensivering av behandlingen? At jeg må spise mer eller? Anonymkode: 4d0a2...fc6 Behandlingen kommer an på diagnosen som har gjort at du har gått ned i vekt. Ved depresjon: medisiner, ETC o.l., men også oppfølging av at du spiser. Jeg husker det var en av de første beskjedene jeg fikk da jeg ble innlagt: du må spise. Så da gjorde jeg det. Stort sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.