AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Står virkelig på for tiden og får til det meste - ikke for å skryte altså, men tar det ikke for gitt og smir så og si imens jernet er varmt. Men så merker jeg tegn på at højdaren nærmer seg slutten, og jeg tviholder på den. Jeg skal ikke gjøre det, men er fristet til å sørge for å holde meg oppe med ufornuftig doseøkning. Og helt ærlig hadde jeg nok gjort det også, dersom jeg hadde "kommet unna med det". Men man har begynt å legge merke til hvor ofte jeg henter resepter tydeligvis. Tar ikke noe sånt som folk driver og ruser seg på eller noe, men bruker AD og forsøker litt febrilsk å justere den noen ganger. I dag ettermiddag er jeg sliten og forvirret. Etter en uke med kun jobb og lesing, så står jeg litt i ruinene her hjemme og lurer på hvordan i helvete jeg skal få ordnet her til ny barneuke innen et døgn. Sniker seg også på litt angst - kanskje mest av alt for å skli utfor. DET orker jeg faktisk ikke. Er der at jeg ikke vet om jeg skal sitte eller stå. Kjennes såpass urolig at hadde jeg kunnet tatt meg tid til det, så hadde jeg godkjent at jeg tok en sobril og sov forbi dette - og jeg har jo liggende nokså urørt en slik pakke - men har virkelig ikke tid. Sier til meg selv at jeg overdriver, for det er typisk den retningen angsten min tar, men hørte nettopp noen demonstrative lyder fra naboen og det er vanskelig å ikke tenke at det handler om lyder herfra når jeg vet at jeg har hatt på musikk, jeg har kanskje bråket med andre ting også de siste dagene. Og nå kjennes det VELDIG lytt. Jeg kan fastslå at jeg heeeelt sikkert får en overdreven bekymring på grunn av lydene - kjenner meg selv. Men selve lydene er jeg ikke i tvil om fordi det ikke er noe som aldri har vært en aktuell problematikk. Og når det på en måte er samme lyder som har kommet herfra, og det er banking, da gir det også mening. Bare det å lure på om en føler riktig er helt på trynet. Og sliter med å finne en annen grunn til akkurat disse lydene. Det er ikke noe råd å gi her. Jeg ønsket bare å uttrykke det. Anonymkode: 42689...13c 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Min erfaring er at det rakner adskillig mindre med riktig dose og en god medisin. Sånn har jeg valgt å leve livet. Andre tar andre valg. Lykke til med ryddingen. PS. Naboen banker nok ikke fordi du har hørt på musikk tidligere i uka. Og barn tåler rot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.