Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
FjellOgDalar skrev (1 minutt siden):

Leit at du strever med stemmer som prøver å kontrollere deg, må være fryktelig slitsomt. Men godt at det allerede nå ser litt lysere ut mtp. depresjon. Jeg krysser fingrene for at det fortsetter å gå oppover. Har du luftet muligheten for vedlikeholdsbehandling med ECT? Det kunne kanskje være et alternativ siden depresjonen har en tendens til å komme tilbake (disclaimer, ikke lege).

Nei har ikke diskutert det. Det kunne jo vært en mulighet. Men er det så sunt da? 

Videoannonse
Annonse
FjellOgDalar
Skrevet

Tja... Jeg vet ikke hva som mer/mindre sunt av vedlikeholdsbehandling og det å ha perioder med større "doser", men det er jo noe å forhøre seg om 🙂 

Skrevet
FjellOgDalar skrev (2 timer siden):

Tja... Jeg vet ikke hva som mer/mindre sunt av vedlikeholdsbehandling og det å ha perioder med større "doser", men det er jo noe å forhøre seg om 🙂 

Ja. :)

Jeg begynner å merke hukommelsestap. Hadde glemt at jeg skrev i tråden for to timer siden. 😛

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...