AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er veldig fornøyd med fastlegen men hun går ut til fødselspermisjon snart. Hadde dere byttet fastlege da? Aner ikke hvem vikaren skal være? Er det alltid ett år de har permisjon da? Anonymkode: 6e2c5...51e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med fastlegen men hun går ut til fødselspermisjon snart. Hadde dere byttet fastlege da? Aner ikke hvem vikaren skal være? Er det alltid ett år de har permisjon da? Anonymkode: 6e2c5...51e God spørsmål. Kan si at når min helt supre fastlege sluttet måtte jeg gå til en helt forferdelig vikar. Helt uten empati og sosiale evner og tvilsom medisinsk kunnskap. Hadde lyst til å klage på vedkommende, men det var ikke mulig ettersom hen var vikar. Vegret meg for å gå til denne legen, så flere ting ble bare ikke gjort noe med. Kan sikkert være lurt å bytte, men mulig du får bedre vikar. Eventuelt blir satt opp med de andre faste? Anonymkode: 6e215...0c9 0 Siter
emilie321 Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er veldig fornøyd med fastlegen men hun går ut til fødselspermisjon snart. Hadde dere byttet fastlege da? Aner ikke hvem vikaren skal være? Er det alltid ett år de har permisjon da? Anonymkode: 6e2c5...51e Var i samme situasjon for 2 år siden og jeg valgte å bli. Nå kom det en flink vikar da, så var heldig sånn sett. Nå som min fastlege har kommet tilbake er jeg veldig glad for at jeg har henne. Hun virker dyktig og det virker som at vi har kjemi. Ett år går fort og hva hvis du ikke er like heldig med den du bytter til? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.