Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ved innkjørselen vår er det laget til et område som skal brukes til bed. Alle andre naboer har plantet to syrinhortensia. Mistenker at det er fordi de alle flyttet inn omtrent samtidig og det var planten som blomstret da. En nabo skiller seg ut med et lite lerketre. Bedet er ca 1.5 x 2.5 m. Jeg vil ikke ha et stilrent enkelt bed. Jeg vil ha overflod. Jeg vet jeg vil ha klematis klatrere opp veggen. Og så vil jeg ha løytnantshjerter. Jeg vil ha tradisjonsrike blomster, ikke moderne. Så vet jeg ikke mer. Mulig det hadde vært fint med noe som vokste over steinene. Bedet har ettermiddag og kveldssol. Er det noen som har en ide? (fruen prøver å avlede seg så godt hun kan i kveld) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden sommerfugl busk Anonymkode: 60770...805 0 Siter
LGLG Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kryptimian over stenene, pellargonia og kanskje stokkrose? Pellargoniaen blomstrer langt utover høsten. 0 Siter
LGLG Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kryptimian har vakre blomster og Pellargonia er en ganske enkel plante å holde fin. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 37 minutter siden Forfatter Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): sommerfugl busk Anonymkode: 60770...805 Den var nydelig LGLG skrev (43 minutter siden): Kryptimian har vakre blomster og Pellargonia er en ganske enkel plante å holde fin. Kryptimian er vakker. Men. Vil den spre seg og ta over hele bedet? Pellargonia tror jeg må overvintres inne og jeg har ingen plass til dem. Men jeg har dem som sommerblomster på altanen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.