Gå til innhold

Hvor viktig er status, økonomi og hvordan du fremstår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Man kan fortsatt ha et bra liv som èn. Men man må jobbe for det. Som de fleste av oss. 

Anonymkode: 3123b...f98

Ja, det tror jeg du kan ha rett i. Det er ikke de døde ting som gjør en lykkelig sies det. Så om man ha det andre så kan man sikkert bli det. 

Anonymkode: fac78...306

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det tror jeg du kan ha rett i. Det er ikke de døde ting som gjør en lykkelig sies det. Så om man ha det andre så kan man sikkert bli det. 

Har man ikke det heller så sliter man. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har man ikke det heller så sliter man. 

Hvis det er noe man føler man mangler i livet, så får man jobbe med å få det. 

Og skulle det være noe faktisk er fullstendig umulig å gjennomføre, så får man gjøre det beste man kan utfra de forutsetninger man har.

Èn ting er i hvert fall sikkert: Man får lite og ingenting av å klage fra sofaen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvis det er noe man føler man mangler i livet, så får man jobbe med å få det. 

Og skulle det være noe faktisk er fullstendig umulig å gjennomføre, så får man gjøre det beste man kan utfra de forutsetninger man har.

Èn ting er i hvert fall sikkert: Man får lite og ingenting av å klage fra sofaen.

Jeg mangler jo alt i livet. 

Noe går kanskje ann å gjøre noe med. Men det er vanskelig og ikke lett å vite hvor man skal begynne. Og om det er mulig i hele tatt. 

Og jeg har ikke bare sittet i sofaen her, men ja jeg er lei meg så klager til meg selv og er mørk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg mangler jo alt i livet. 

Noe går kanskje ann å gjøre noe med. Men det er vanskelig og ikke lett å vite hvor man skal begynne. Og om det er mulig i hele tatt. 

Og jeg har ikke bare sittet i sofaen her, men ja jeg er lei meg så klager til meg selv og er mørk. 

Vel. Da får du snart ta et valg om du vil fortsette å klage og se mørkt på ting eller om du vil begynne å ta tak. Råd om hvor å begynne har du jo fått nok av.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vel. Da får du snart ta et valg om du vil fortsette å klage og se mørkt på ting eller om du vil begynne å ta tak. Råd om hvor å begynne har du jo fått nok av.

Ja, du har rett. Selvom jeg ikke skjønner at jeg kan styre det helt. 
Har jeg? Eneste jeg husker er ang andre situasjoner. Ikke hvordan få det bedre vel? 

AnonymBruker
Skrevet

Flere som vil dele her? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, du har rett. Selvom jeg ikke skjønner at jeg kan styre det helt. 
Har jeg? Eneste jeg husker er ang andre situasjoner. Ikke hvordan få det bedre vel? 

Du fortsetter i samme mønster. Ja, jeg ser du lager flere tråder, men

a) de er fortsatt under anonym bruker og
b) de handler fortsatt om samme tema (konklusjonen i tråden er enten at du kan få lov til å se på alle heldige (som aldri har gjor tnoe selv for å komme dit) som har et bedre liv enn deg eller en tråd hvor du kan få lov til å si hvor vondt du har det.

Skal du få det bedre så må du endre dette mønsteret. Du har fått så mange gode råd om dette, et detaljert et ganske nylig.

Utenom dette så har du fått mange råd om å oppsøke hjelp til å komme ut av det mønsteret du er i nå, som du ikke ser selv.

Så lenge du fortsetter i samme sporet så vil du forbli der du er nå.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Flere som vil dele her?

Jeg spiller selvfølgelig ikke på noe annet flygel enn Steiway!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

b) de handler fortsatt om samme tema (konklusjonen i tråden er enten at du kan få lov til å se på alle heldige (som aldri har gjor tnoe selv for å komme dit) som har et bedre liv enn deg eller en tråd hvor du kan få lov til å si hvor vondt du har det.

Skal du få det bedre så må du endre dette mønsteret. Du har fått så mange gode råd om dette, et detaljert et ganske nylig.

Utenom dette så har du fått mange råd om å oppsøke hjelp til å komme ut av det mønsteret du er i nå, som du ikke ser selv.

Du har rett! Jeg gjør kanskje det. Jeg sier ingen plass at andre ikke har jobbet for det. Føler mer det blir sagt at jeg bare har sittet i sofaen og ikke har gjort noe. Får ikke gjort mye med økonomi, familie, venner osv. Jeg blir tenkt på som taper. Eller det blir noe andre ikke bryr seg om så lenge det ikke er dem som er det. 

Ja, jeg innrømmer at det går ikke en eneste dag der jeg tenker at jeg ikke er god nok, eller bra osv. Eller er glad. Andre har det definitivt bedre enn meg.

Jeg gjør ikke alltid det som er best for meg! 

psykedeliker
Skrevet
psykedeliker skrev (12 minutter siden):

Jeg spiller selvfølgelig ikke på noe annet flygel enn Steiway!

*Steinway

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du har gitt de samme nedlatende og overbærende svarene flere ganger nå. De er virkelig ikke positive og oppløftende.
Tror du har glede av og gi disse svarene. De får deg kanskje til og føle deg overlegen. 

Anonymkode: cae80...ba8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du har rett! Jeg gjør kanskje det. Jeg sier ingen plass at andre ikke har jobbet for det. Føler mer det blir sagt at jeg bare har sittet i sofaen og ikke har gjort noe. Får ikke gjort mye med økonomi, familie, venner osv. Jeg blir tenkt på som taper. Eller det blir noe andre ikke bryr seg om så lenge det ikke er dem som er det. 

Ja, jeg innrømmer at det går ikke en eneste dag der jeg tenker at jeg ikke er god nok, eller bra osv. Eller er glad. Andre har det definitivt bedre enn meg.

Jeg gjør ikke alltid det som er best for meg! 

Da er spørsmål nummer en:

Ønsker du å gjøre det som må til for å få det bedre?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du har gitt de samme nedlatende og overbærende svarene flere ganger nå. De er virkelig ikke positive og oppløftende.
Tror du har glede av og gi disse svarene. De får deg kanskje til og føle deg overlegen. 

Hvilke svar har du gitt i tråden, som hjelper TS?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å spekulere i andres motiver på denne måten sier mest om ditt eget modenhetsnivå.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutes ago, psykedeliker said:

Å spekulere i andres motiver på denne måten sier mest om ditt eget modenhetsnivå.

Sier mannen som selv spekulerer i andres psykdom.

Anonymkode: 260b2...60f

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Kos deg med Steinway flygelet ditt. Kanskje du kan ta elev undervisningen. Noe positivt og fylle dagene med.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sier mannen som selv spekulerer i andres psykdom.

Psykdom og Vondt I Viljen er to forskjellige ting.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan ikke anklage andre for og skrive under anonym bruker, når du gjør det selv. Det blir for dumt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du kan ikke anklage andre for og skrive under anonym bruker, når du gjør det selv. Det blir for dumt.

Jeg anklager ikke, jeg nevner det. Vi har diskutert dette før, TS og jeg, så hun vet nok godt hva jeg referrer til. 

Du har fortsatt ikke svart på hvilke svar du har gitt i tråden som hjelper TS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...