Gå til innhold

Hvor viktig er status, økonomi og hvordan du fremstår?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Man kan fortsatt ha et bra liv som èn. Men man må jobbe for det. Som de fleste av oss. 

Anonymkode: 3123b...f98

Ja, det tror jeg du kan ha rett i. Det er ikke de døde ting som gjør en lykkelig sies det. Så om man ha det andre så kan man sikkert bli det. 

Anonymkode: fac78...306

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det tror jeg du kan ha rett i. Det er ikke de døde ting som gjør en lykkelig sies det. Så om man ha det andre så kan man sikkert bli det. 

Har man ikke det heller så sliter man. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har man ikke det heller så sliter man. 

Hvis det er noe man føler man mangler i livet, så får man jobbe med å få det. 

Og skulle det være noe faktisk er fullstendig umulig å gjennomføre, så får man gjøre det beste man kan utfra de forutsetninger man har.

Èn ting er i hvert fall sikkert: Man får lite og ingenting av å klage fra sofaen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvis det er noe man føler man mangler i livet, så får man jobbe med å få det. 

Og skulle det være noe faktisk er fullstendig umulig å gjennomføre, så får man gjøre det beste man kan utfra de forutsetninger man har.

Èn ting er i hvert fall sikkert: Man får lite og ingenting av å klage fra sofaen.

Jeg mangler jo alt i livet. 

Noe går kanskje ann å gjøre noe med. Men det er vanskelig og ikke lett å vite hvor man skal begynne. Og om det er mulig i hele tatt. 

Og jeg har ikke bare sittet i sofaen her, men ja jeg er lei meg så klager til meg selv og er mørk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...