AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Man kan fortsatt ha et bra liv som èn. Men man må jobbe for det. Som de fleste av oss. Anonymkode: 3123b...f98 Ja, det tror jeg du kan ha rett i. Det er ikke de døde ting som gjør en lykkelig sies det. Så om man ha det andre så kan man sikkert bli det. Anonymkode: fac78...306 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det tror jeg du kan ha rett i. Det er ikke de døde ting som gjør en lykkelig sies det. Så om man ha det andre så kan man sikkert bli det. Anonymkode: fac78...306 Har man ikke det heller så sliter man. Anonymkode: fac78...306 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har man ikke det heller så sliter man. Anonymkode: fac78...306 Hvis det er noe man føler man mangler i livet, så får man jobbe med å få det. Og skulle det være noe faktisk er fullstendig umulig å gjennomføre, så får man gjøre det beste man kan utfra de forutsetninger man har. Èn ting er i hvert fall sikkert: Man får lite og ingenting av å klage fra sofaen. Anonymkode: 3123b...f98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvis det er noe man føler man mangler i livet, så får man jobbe med å få det. Og skulle det være noe faktisk er fullstendig umulig å gjennomføre, så får man gjøre det beste man kan utfra de forutsetninger man har. Èn ting er i hvert fall sikkert: Man får lite og ingenting av å klage fra sofaen. Anonymkode: 3123b...f98 Jeg mangler jo alt i livet. Noe går kanskje ann å gjøre noe med. Men det er vanskelig og ikke lett å vite hvor man skal begynne. Og om det er mulig i hele tatt. Og jeg har ikke bare sittet i sofaen her, men ja jeg er lei meg så klager til meg selv og er mørk. Anonymkode: fac78...306 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.