Lillemus Skrevet 26. april Skrevet 26. april Grendel skrev (3 minutter siden): Får håpe ikke mannen din har vikende måne der nede. Da blir det tupé eller transplantasjon. 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april (endret) Lillemus skrev (8 timer siden): Menn SKAL ha busk! Den kan være litt frisert (men slett ikke nødvendig), men menn skal ha kjønnshår altså. Nei,menn skal ikke ha kjønnshår,ikke hår under armene og resten av kroppen heller,men hode og ansikte det er fint. Endret 26. april av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april Grendel skrev (23 minutter siden): Får håpe ikke mannen din har vikende måne der nede. Da blir det tupé eller transplantasjon. Grendel skrev (23 minutter siden): Får håpe ikke mannen din har vikende måne der nede. Da blir det tupé eller transplantasjon. 😆 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april Du liker damer med hagebuks Snill gutt😁som leker seg i snøn så buskene flyr. Hva med sommern noen tanker? da er det store meloner du ser på i fri natur? 0 Siter
Snill gutt Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Sakura skrev (13 minutter siden): Du liker damer med hagebuks Snill gutt😁som leker seg i snøn så buskene flyr. Hva med sommern noen tanker? da er det store meloner du ser på i fri natur? Jeg har ikke noen spesiell sommerfantasi. Og full busk kan man like hele året, trengikke leke i snøen for at det skal pirrre 😄 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april Skrevet 26. april Sakura skrev (1 time siden): Nei,menn skal ikke ha kjønnshår,ikke hår under armene og resten av kroppen heller,men hode og ansikte det er fint. Jo! Eller, de skal ha det kroppshåret naturen har utstyrt dem med, ikke barbere bort noe. Har de skjegg må det være kort og velstelt, kan ha litt lengde, men velstelt må det være. Likeså med hodehår, men jeg er svak for menn enten uten eller med svært kort hår. 1 Siter
Snill gutt Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Sakura skrev (1 time siden): Du liker damer med hagebuks Snill gutt😁som leker seg i snøn så buskene flyr. Hva med sommern noen tanker? da er det store meloner du ser på i fri natur? Posituren om en dame sitter oppå noen er også sexy. Selv om det ikke er snø og det dermed ikke foregår noen dynkekrig🤩 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april (endret) Lillemus skrev (1 time siden): Jo! Eller, de skal ha det kroppshåret naturen har utstyrt dem med, ikke barbere bort noe. Har de skjegg må det være kort og velstelt, kan ha litt lengde, men velstelt må det være. Likeså med hodehår, men jeg er svak for menn enten uten eller med svært kort hår. Jeg liker best menn med hodehår uten nei. Endret 26. april av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april Snill gutt skrev (17 minutter siden): Posituren om en dame sitter oppå noen er også sexy. Selv om det ikke er snø og det dermed ikke foregår noen dynkekrig🤩 Det er godt du liker naturlige damer,noe plastikk er ikke noe for denne gutten. 1 Siter
Sakura Skrevet 26. april Skrevet 26. april Snill gutt skrev (1 time siden): Jeg har ikke noen spesiell sommerfantasi. Og full busk kan man like hele året, trengikke leke i snøen for at det skal pirrre 😄 Pirrre vist mye om dagen,solen og våren da kommer lystene fram. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 26. april Forfatter Skrevet 26. april Sakura skrev (15 minutter siden): Pirrre vist mye om dagen,solen og våren da kommer lystene fram. Sånn er' e bare 😂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:38 Skrevet torsdag kl 06:38 Barbert er nydelig, kjønnshår er nydelig, på damer, fordi damer kler begge, de er så fine. Anonymkode: 63dee...fa3 1 Siter
Snill gutt Skrevet fredag kl 21:46 Forfatter Skrevet fredag kl 21:46 AnonymBruker skrev (På 7.5.2026 den 8.38): Barbert er nydelig, kjønnshår er nydelig, på damer, fordi damer kler begge, de er så fine. Anonymkode: 63dee...fa3 Damer er vakre på hvert sitt vis. Jeg vokste opp da det var vanlig å la kjønnshår gro. Kanskje det har en sammenheng? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet fredag kl 23:49 Skrevet fredag kl 23:49 Som kvinne finner jeg kjønnshår hersens irriterende!! du er i dusjen, bare for å vaske deg, men så faen…..de vokser ut allerede…. litt går bra, da Menn bryr jeg meg ikke så om når det kommer til dette. Menn som barberer seg er litt for feminint. Skjegget er en ting for seg selv, det er «lov». Men men skal ikke være helt hårløse. 2 Siter
Snill gutt Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden UtakknemligDiva skrev (På 9.5.2026 den 1.49): Som kvinne finner jeg kjønnshår hersens irriterende!! du er i dusjen, bare for å vaske deg, men så faen…..de vokser ut allerede…. litt går bra, da Menn bryr jeg meg ikke så om når det kommer til dette. Menn som barberer seg er litt for feminint. Skjegget er en ting for seg selv, det er «lov». Men men skal ikke være helt hårløse. Men det betyr at du ikke tar bort alt hos deg selv? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Snill gutt skrev (31 minutter siden): Men det betyr at du ikke tar bort alt hos deg selv? ikke absolutt hele tiden. det vil nok være ganske dårlig for huden. Man blir jo sår av å fjerne hårene der hele tiden. Begynner jo å vokse ut allerede etter 1 dag likevel. Har bare ikke orket å bruke tid og penger på laser. Fullstendig uten er ikke et must. men hår der er irriterende og de vokser irriterende fort. Kroppshår er på oss bare for å skape noe ekstra styr. Hår og alt av flekker man får, er ting man ikke trenger, som er skapt for at vi skal bruke tid på å fjerne det. 0 Siter
Snill gutt Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden UtakknemligDiva skrev (36 minutter siden): ikke absolutt hele tiden. det vil nok være ganske dårlig for huden. Man blir jo sår av å fjerne hårene der hele tiden. Begynner jo å vokse ut allerede etter 1 dag likevel. Har bare ikke orket å bruke tid og penger på laser. Fullstendig uten er ikke et must. men hår der er irriterende og de vokser irriterende fort. Kroppshår er på oss bare for å skape noe ekstra styr. Hår og alt av flekker man får, er ting man ikke trenger, som er skapt for at vi skal bruke tid på å fjerne det. Det sies jo ag det har en beskyttende og hygienisk funksjon... 0 Siter
Ftss Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden I utgangspunktet ikke noe problemer med kjønnshår men om jeg skal gå ned på ei dame så fikser jeg ikke hår i munnen. Uavhengig om det er kjønnshår, vanlig hår eller bare hår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.