Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere alt av behandlinger som dere blir tilbud? bare dere blir friske da prøver vi alt på markede av medisiner osv? 💉 jeg bare lurer på hvor grensene deres går 💊 jeg er mer skeptisk. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hva slags behandlinger snakker du om? behandlinger for hva?

Anonymkode: e0682...3da

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

hva slags behandlinger snakker du om? behandlinger for hva?

Alt som feiler deg av sykdommer du er prøvekanin. 

Endret av Sakura
Skrevet
Sakura skrev (3 minutter siden):

Tar dere alt av behandlinger som dere blir tilbud? bare dere blir friske da prøver vi alt på markede av medisiner osv? 💉 jeg bare lurer på hvor grensene deres går 💊 jeg er mer skeptisk. 

Ja, jeg tar tatt alle medisiner og behandlinger psykiater på sengepost og poliklinikk har rådet om. 

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (Akkurat nå):

Alt som feiler deg/oss. 

Jeg skjønner ikke om du mener for relle lidelser som å være bipolar eller ha diabetes, eller om du mener hårlaserbehandling for leggene liksom?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke om du mener for relle lidelser som å være bipolar eller ha diabetes, eller om du mener hårlaserbehandling for leggene liksom?

Prøvekanin innfor medisiner og behandlinger du blir tilbud av leger. 

Endret av Sakura
Skrevet
munchin skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg tar tatt alle medisiner og behandlinger psykiater på sengepost og poliklinikk har rådet om. 

Jeg tenkte på medisin og behandling for bipolar depresjon.

Skrevet

Tar dere alt av behandlinger som dere blir tilbud? bare dere blir friske da prøver vi alt på markede av medisiner som leger og andre folk anbefaler deg. Jeg bare lurer på hvor grensene deres går. 

Skrevet
Sakura skrev (5 minutter siden):

Alt som feiler deg av sykdommer du er prøvekanin. 

Prøvekanin???

De medisinene jeg bruker er godt utprøvd. Vil heller ta medisiner enn å være veldig syk eller død.  

Skrevet
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Prøvekanin???

De medisinene jeg bruker er godt utprøvd. Vil heller ta medisiner enn å være veldig syk eller død.  

Ja, nye medisiner som er lite utprøvd i Norge. Hadde du tatt de? 

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (5 minutter siden):

Prøvekanin innfor medisiner og behandlinger du blir tilbud av leger. 

Det er ingen som er prøvekanin på norske sykehus. Heldigvis. Med mindre en deltar i en studie eller lignende der mye er testet på forhånd, skal love deg jeg hadde takket ja umiddelbart.

Skrevet

Ja, nye medisiner som er lite utprøvd i Norge. Hadde du tatt de? 

Hvilke er det du tenker på?

Skrevet
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Hvilke er det du tenker på?

Ingen spesiele sorter bare om dere tør og være prøvekaniner for nye medisiner eller behanlinger. 

Skrevet

Ingen spesiele sorter bare om dere tør og være prøvekaniner for nye medisiner eller behanlinger. 

Ja, det tørr jeg (spørs litt hva det er)

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ingen som er prøvekanin på norske sykehus. Heldigvis. Med mindre en deltar i en studie eller lignende der mye er testet på forhånd, skal love deg jeg hadde takket ja umiddelbart.

Du tar alt du får tilbud. 

Skrevet (endret)
emilie321 skrev (10 minutter siden):

Ja, det tørr jeg (spørs litt hva det er)

Si mediner for eks: Psykisk helse enten av leger eller av privatpersoner som eks: Per eller Kari i gata tilbyr deg. 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (8 minutter siden):

Du tar alt du får tilbud. 

en får ikke tilbud om behandling med mindre en virkelig trenger det. 

Sakura skrev (2 minutter siden):

Si mediner for eks: Psykisk helse enten av leger eller av privatpersoner som eks: Per eller Kari i gata tilbyr deg. Hjemme hos Olga  der har hun medinsiner uten medisins utdanelse. 

mener du helt seriøst at en skal kjøpe piller på gata og at det kan sidestilles med å gå til en fagutdannet behandler? er du helt gal?

Skrevet (endret)

en får ikke tilbud om behandling med mindre en virkelig trenger det. 

mener du helt seriøst at en skal kjøpe piller på gata og at det kan sidestilles med å gå til en fagutdannet behandler? er du helt gal?

Vis du blir helt frisk hadde du da kjøpt piller av de på gata? ikke narkotikka. Jeg hadde aldri gort dette. 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet

Vis du blir helt frisk hadde du da kjøpt piller av de på gata? 

nei fordi de pillene kan være tilsatt alt mulig dritt, hvorfor tror du det er så mye overdose dødsfall av folk på gata i perioder?

Skrevet (endret)

nei fordi de pillene kan være tilsatt alt mulig dritt, hvorfor tror du det er så mye overdose dødsfall av folk på gata i perioder?

Et eks: Nettopp da tør du ikke ta alt du blir tilbud der ute. 

Endret av Sakura

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...