AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (2 minutter siden): Et eks: Nettopp da tør du ikke ta alt du blir tilbud der ute. Mente du seriøst at spørsmålet ditt innebar illegale medisiner kjøpt på gata? Anonymkode: 98229...087 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (2 minutter siden): Et eks: Nettopp da tør du ikke ta alt du blir tilbud der ute. men herregud å kjøpe dop på gata er ikke BEHANDLING. Anonymkode: e0682...3da 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mente du seriøst at spørsmålet ditt innebar illegale medisiner kjøpt på gata? Anonymkode: 98229...087 Nei, lovelige medisiner. 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): men herregud å kjøpe dop på gata er ikke BEHANDLING. Anonymkode: e0682...3da Ikke dop det er ulovelig i Norge. Jeg tenker på sopp og urter. Endret 25. april av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (2 minutter siden): Ikke dop det er ulovelig i Norge. men i alle dager da, man kan ikke kjøpe noen piller på gata i norge som er reseptbelagte. det er ulovlig. Anonymkode: e0682...3da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (4 minutter siden): Nei, lovelige medisiner. hvilke medisiner kan man kjøpe på gata i norge som er lovlige? trankapsler? Anonymkode: e0682...3da 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april Sakura skrev (4 minutter siden): Nei, lovelige medisiner. Nei, ingen skal kjøpe dop på gata! tenker på naturmedisin. 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvilke medisiner kan man kjøpe på gata i norge som er lovlige? trankapsler? Anonymkode: e0682...3da Naturmedisin. Endret 25. april av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvilke medisiner kan man kjøpe på gata i norge som er lovlige? trankapsler? Anonymkode: e0682...3da Ja, trankapsler. 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): men i alle dager da, man kan ikke kjøpe noen piller på gata i norge som er reseptbelagte. det er ulovlig. Anonymkode: e0682...3da Nei, det må du ikke gjøre! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (Akkurat nå): Naturmedisin. takk og lov du ikke mente noe annet. jeg hadde tatt naturmedisin ja, om det ikke fantes medisin fra lege. Fastlegen er alltid mitt førstevalg. Anonymkode: e0682...3da 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): takk og lov du ikke mente noe annet. jeg hadde tatt naturmedisin ja, om det ikke fantes medisin fra lege. Fastlegen er alltid mitt førstevalg. Anonymkode: e0682...3da Er du galen😱 Endret 25. april av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (3 minutter siden): Er du galen😱 om jeg er gal fordi? Anonymkode: e0682...3da 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april (endret) Jeg har ikke blitt helt gal, jeg mente ikke narkotika eller planter for slikt bruk. Urter medisiner. Hadde aldri tatt i mott tyggis fra fremende. Endret 25. april av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): om jeg er gal fordi? Anonymkode: e0682...3da Som trodde jeg anbefalte snusk på gata😱 Endret 25. april av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (1 minutt siden): Som trodde jeg anbefalte snusk på gata😱 ja du skriver jo så man kan tro det? du sa: Si mediner for eks: Psykisk helse enten av leger eller av privatpersoner som eks: Per eller Kari i gata tilbyr deg. du må jo spesifisere at du mener naturmedisin og ikke rein dop liksom!! ler meg i hjel gøy tråd, det skal du ha Anonymkode: e0682...3da 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (34 minutter siden): Si mediner for eks: Psykisk helse enten av leger eller av privatpersoner som eks: Per eller Kari i gata tilbyr deg. Jeg forholder meg alltid til hva legen(e) foreskriver og tar aldri imot noe fra privatpersoner. 0 Siter
Sakura Skrevet 25. april Forfatter Skrevet 25. april (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ja du skriver jo så man kan tro det? du sa: Si mediner for eks: Psykisk helse enten av leger eller av privatpersoner som eks: Per eller Kari i gata tilbyr deg. du må jo spesifisere at du mener naturmedisin og ikke rein dop liksom!! ler meg i hjel gøy tråd, det skal du ha Anonymkode: e0682...3da Jeg er livredd for hva grusomheter jeg har fått til her i kveld. Rart jeg ikke er kastet ut. Jeg som er 100% nøkteren. Endret 25. april av Sakura 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (7 minutter siden): Som trodde jeg anbefalte snusk på gata😱 Hvis det er naturmedisin du mener, så er svaret nei til det også. Tenker at hvis naturmedisin hadde vært så fantastisk bra, så hadde legene bedt pasienten bruke det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (4 minutter siden): Jeg er livredd for hva grusomheter jeg har fått til her i kveld. Rart jeg ikke er kastet ut. Jeg som er 100% nøkteren. jeg synes det ble morro jeg litt galskap må vi ha på en lørdag Anonymkode: e0682...3da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.