Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
emilie321 skrev (5 minutter siden):

Hvis det er naturmedisin du mener, så er svaret nei til det også. Tenker at hvis naturmedisin hadde vært så fantastisk bra, så hadde legene bedt pasienten bruke det.

Hjemmelaget hos fru Olga selger på gaten naturmedisin for kropp og sjel. 

Endret av Sakura
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sakura skrev (13 minutter siden):

Sakura skrev (13 minutter siden):

Vis dere fikk gratis en boks hadde dere da tatt i mott? ikke jeg humbugg slikt noe. 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (14 minutter siden):

jeg tar ikke i mot noe hvis jeg ikke trenger det. hva noen på gata står å selger av naturmedisin, eller selger fra sine hjem er helt irrelevant for meg. Er jeg dødssyk og ikke får hjelp så hadde jeg trolig forsøkt alt som fantes.

Anonymkode: e0682...3da

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

jeg tar ikke i mot noe hvis jeg ikke trenger det. hva noen på gata står å selger av naturmedisin, eller selger fra sine hjem er helt irrelevant for meg. Er jeg dødssyk og ikke får hjelp så hadde jeg trolig forsøkt alt som fantes.

Anonymkode: e0682...3da

Ja, kanskje jeg og hadde prøvd urtemixen til fru Olga. Vis jeg var dødssyk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...