Gjest Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april (endret) emilie321 skrev (5 minutter siden): Hvis det er naturmedisin du mener, så er svaret nei til det også. Tenker at hvis naturmedisin hadde vært så fantastisk bra, så hadde legene bedt pasienten bruke det. Hjemmelaget hos fru Olga selger på gaten naturmedisin for kropp og sjel. Endret 25. april av Sakura 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april (endret) Sakura skrev (13 minutter siden): Hjemmelaget hos fru Olga selger på gaten naturmedisin for kropp og sjel. Sakura skrev (13 minutter siden): Hjemmelaget hos fru Olga selger på gaten naturmedisin for kropp og sjel. Vis dere fikk gratis en boks hadde dere da tatt i mott? ikke jeg humbugg slikt noe. Endret 25. april av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. april Skrevet 25. april Sakura skrev (14 minutter siden): Hjemmelaget hos fru Olga selger på gaten naturmedisin for kropp og sjel. jeg tar ikke i mot noe hvis jeg ikke trenger det. hva noen på gata står å selger av naturmedisin, eller selger fra sine hjem er helt irrelevant for meg. Er jeg dødssyk og ikke får hjelp så hadde jeg trolig forsøkt alt som fantes. Anonymkode: e0682...3da 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 25. april Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg tar ikke i mot noe hvis jeg ikke trenger det. hva noen på gata står å selger av naturmedisin, eller selger fra sine hjem er helt irrelevant for meg. Er jeg dødssyk og ikke får hjelp så hadde jeg trolig forsøkt alt som fantes. Anonymkode: e0682...3da Ja, kanskje jeg og hadde prøvd urtemixen til fru Olga. Vis jeg var dødssyk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.