AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Fikk en snap ihvertfall 5 uker siden i hele tatt hørt fra personen. Bare et bilde. Jeg svarte utfyllende selvom bare bilde. Fikk bare kort svar på det. Ikke noe om hvordan det gikk eller noe. Er personen uinteressert? Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Helt umulig for noen å vite bare basert på èn slik hendelse. Anonymkode: 1c247...ec2 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fikk en snap ihvertfall 5 uker siden i hele tatt hørt fra personen. Bare et bilde. Jeg svarte utfyllende selvom bare bilde. Fikk bare kort svar på det. Ikke noe om hvordan det gikk eller noe. Er personen uinteressert? Anonymkode: fcad1...b01 Ja, Du hadde nok hørt mer fra personen hadde personen vert interessert i deg. Umulig og vite. Endret 2. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Ja, det er nok sant. Var bare interessert i å få tilbakemeldinger på sin snap. Ikke noen form for kontakt. Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Sakura skrev (54 minutter siden): Ja, Du hadde nok hørt mer fra personen hadde personen vert interessert i deg. Umulig og vite. Ja, ville sikkert det! Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk en snap ihvertfall 5 uker siden i hele tatt hørt fra personen. Bare et bilde. Jeg svarte utfyllende selvom bare bilde. Fikk bare kort svar på det. Ikke noe om hvordan det gikk eller noe. Er personen uinteressert? Anonymkode: fcad1...b01 Ja personen er nok uinteressert. Men kan ikke du og sende en mld? Anonymkode: 2ba01...79b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja personen er nok uinteressert. Men kan ikke du og sende en mld? Anonymkode: 2ba01...79b Dette var på torsdag. Før det 5 uker. Men vedkommende tok ikke opp praten og spurte noe om meg. Jeg spurte og responderte på bilde. Om du sier vedkommende er uinteressert hvorfor skal jeg sende en mld da tenker du? Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette var på torsdag. Før det 5 uker. Men vedkommende tok ikke opp praten og spurte noe om meg. Jeg spurte og responderte på bilde. Om du sier vedkommende er uinteressert hvorfor skal jeg sende en mld da tenker du? Anonymkode: fcad1...b01 Ikke send melding. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai (endret) Sakura skrev (1 time siden): Ja, Du hadde nok hørt mer fra personen hadde personen vert interessert i deg. Umulig og vite. Det kan hende personen hører fra seg en dag hvem vet. Endret 2. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai stjernestøv skrev (15 minutter siden): Ikke send melding. Hva ville du gjort da? Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Sakura skrev (14 minutter siden): Det kan hende personen hører fra seg en dag hvem vet. Ja, hvem vet. Jeg kunne ikke gjøre mer ihvertfall. Trist! Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva ville du gjort da? Anonymkode: fcad1...b01 Ingenting. Gått videre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ingenting. Gått videre. Ikke hatt kontakt? Fordi vedkommende virker uinteressert det er sånn du tolker det? Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke hatt kontakt? Fordi vedkommende virker uinteressert det er sånn du tolker det? Anonymkode: fcad1...b01 Men hvorfor sende snap da i hele tatt? Bare for å vise hvor fint vedkommende hadde det? Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor sende snap da i hele tatt? Bare for å vise hvor fint vedkommende hadde det? Anonymkode: fcad1...b01 Jeg tolker det som at vedkommende ikke er interessert i meg. Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tolker det som at vedkommende ikke er interessert i meg. Anonymkode: fcad1...b01 Selvsagt gjør du det. Det er din faste tolkning på alt. Så forstår egentlig ikke helt hvorfor du oppretter tråden, for dette hadde vært din konklusjon uansett hva slags svar du hadde fått. Anonymkode: 1c247...ec2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt gjør du det. Det er din faste tolkning på alt. Så forstår egentlig ikke helt hvorfor du oppretter tråden, for dette hadde vært din konklusjon uansett hva slags svar du hadde fått. Anonymkode: 1c247...ec2 Ja, jeg tolker det sånn. Ville ikke du det da? Nei, jeg vil høre hva andre tenker med fakta fra nøytralt stå sted. Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg tolker det sånn. Ville ikke du det da? Nei, jeg vil høre hva andre tenker med fakta fra nøytralt stå sted. Anonymkode: fcad1...b01 De som har svart tenker jo likt? Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dette var på torsdag. Før det 5 uker. Men vedkommende tok ikke opp praten og spurte noe om meg. Jeg spurte og responderte på bilde. Om du sier vedkommende er uinteressert hvorfor skal jeg sende en mld da tenker du? Anonymkode: fcad1...b01 Kanskje vedkomende tenker det samme som deg? Har du tenkt på det? Anonymkode: 2ba01...79b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje vedkomende tenker det samme som deg? Har du tenkt på det? Anonymkode: 2ba01...79b Jeg ble med ett glad når jeg så snapen. Trodde kanskje det ble en dialog, men bare en reaksjon på det jeg skrev og et ja. Jeg snaper sjelden selv ingenting å snape om. Så hvorfor gjøre det om det ikke var for enten dialog eller å bare vise. Det siste var jo rett her da. Blir så trist. Kan ikke komme med mer da når vedkommende ikke responderte eller spurte om meg? Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.