Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er det andre som bør få et nytt spor og behandle mennesker med respekt! Og at du hopper over alt jeg skriver? 

Anonymkode: fcad1...b01

Ja, bare fortsett og skyld på alle andre for dine problemer, så ordner det seg nok. Ikke tenk på at du selv kan gjøre noe, alt er jo bare alle andres feil uansett. 

Anonymkode: 1c247...ec2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, bare fortsett og skyld på alle andre for dine problemer, så ordner det seg nok. Ikke tenk på at du selv kan gjøre noe, alt er jo bare alle andres feil uansett. 

Nå spør jeg deg. Synes du jeg blir behandlet fint her? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå spør jeg deg. Synes du jeg blir behandlet fint her? 

Måten du blir behandlet på er en konsekvens av dine egne handlinger. Som ikke er unikt for deg, det gjelder oss alle. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Måten du blir behandlet på er en konsekvens av dine egne handlinger. Som ikke er unikt for deg, det gjelder oss alle. 

Fortelle meg hvorfor jeg fortjener dette? Meget spent på svaret? Og du hopper bare over alle spm mine. Fortjener du å bli behandlet bedre enn meg tenker du? 

Lady HM
Skrevet

I disse 5 ukene som vedkommende ikke kontaktet deg, hvor mange ganger tok du kontakt?

Skrevet (endret)
Lady HM skrev (12 minutter siden):

I disse 5 ukene som vedkommende ikke kontaktet deg, hvor mange ganger tok du kontakt?

Ingen! Så ble glad når jeg fikk dette og benyttet situasjonen til å skrive litt, men ble bare en reaksjon og et ja. Så da ble det ikke mer. Så vedkommende virket lite interessert i dialog. Og spurte ikke om meg. 

Endret av Blondi
Skulle anonym
Lady HM
Skrevet
Blondi skrev (3 minutter siden):

Ingen! Så ble glad når jeg fikk dette og benyttet situasjonen til å skrive litt, men ble bare en reaksjon og et ja. Så da ble det ikke mer. Så vedkommende virket lite interessert i dialog. Og spurte ikke om meg. 

Så du viste heller ingen interesse på 5 uker?

AnonymBruker
Skrevet
Lady HM skrev (Akkurat nå):

Så du viste heller ingen interesse på 5 uker?

Nei, men benyttet sjansen når vedkommende tok kontakt da. Men virket ikke interessert i dialog da. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ikke hatt kontakt? Fordi vedkommende virker uinteressert det er sånn du tolker det? 

Ja det er det. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Alle som deltar på forumet er i forskjellige stadier i livet og har forskjellige utfordringer i hverdagen. Vi godtar ikke at man henger ut andre kun fordi man er uenig i utfodringen dems. Man skal behandle hverandre med respekt uavhengig om man poster med brukernavn eller som anonym bruker. 

Admin

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 timer siden):

Ja det er det. 

Så synd! Enda en! 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så synd! Enda en! 

Ikke lett i dag å finne den rette tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Nei, det er sant! 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (54 minutter siden):

Dette var en jeg tenker som en venn. Vil du tenke der er over??

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var en jeg tenker som en venn. Vil du tenke der er over??

Hvis du ikke hører noe er det jo over. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Hvis du ikke hører noe er det jo over. 

Ja, jeg kan vel ikke starte noe mer prat når vedkommende var så avvisende og kort? 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg kan vel ikke starte noe mer prat når vedkommende var så avvisende og kort? 

Nei ville ikke gjort det, men for all del så er jo noen korte. Du får se om vedkommende tar kontakt selv. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Nei ville ikke gjort det, men for all del så er jo noen korte. Du får se om vedkommende tar kontakt selv. 

Ja, takk for råd. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, takk for råd. 

Men føler alt rakner her. Med mennesker rundt meg. 

Gjest Sakura
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 19.42):

Ja, hvem vet. Jeg kunne ikke gjøre mer ihvertfall. Trist! 

Du kan prøve for siste gang sende en melding🙂kanskje personen svarer deg hvem vet. 

Endret av Sakura

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...