Lady HM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blondi skrev (3 minutter siden): Ingen! Så ble glad når jeg fikk dette og benyttet situasjonen til å skrive litt, men ble bare en reaksjon og et ja. Så da ble det ikke mer. Så vedkommende virket lite interessert i dialog. Og spurte ikke om meg. Så du viste heller ingen interesse på 5 uker? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lady HM skrev (Akkurat nå): Så du viste heller ingen interesse på 5 uker? Nei, men benyttet sjansen når vedkommende tok kontakt da. Men virket ikke interessert i dialog da. Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Der er jeg ikke enig! Jeg har aldri gått inn i en tråd for å fortelle hvem de er når de skriver anonymt, jeg har aldri gått inn i en tråd og gjespet eller få en felles boikott av en person. Jeg skriver alltid høflig og takker for svar osv! Ja, har ikke tro på menneskeheten og får ikke mer av det av sånt. Og ja jeg svarer tilslutt på sånn ufin oppførsel! Anonymkode: fcad1...b01 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Fortelle meg hvorfor jeg fortjener dette? Meget spent på svaret? Og du hopper bare over alle spm mine. Fortjener du å bli behandlet bedre enn meg tenker du? Anonymkode: fcad1...b01 Og da svarer du ikke mer? Hvorfor? Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og da svarer du ikke mer? Hvorfor? Anonymkode: fcad1...b01 Du må slutte å mase om svar (det har du også fått tilbakemelding om før). Nei, jeg kommer ikke til å svare på spørsmålene dine. Du har fått mange tilbakemeldinger på hva det er folk reagerer på med trådene dine. Det at du skriver at du er "spent på svaret" viser ikke bare at du ikke husker disse tilbakemeldingene, du husker ikke en gang AT du har fått dem. Det viser at å gi deg hjelp, råd eller svare på dine spørsmål er helt bortkastet for du husker jo ikke en gang at du har fått svar. Som da fører til at du har spurt de samme spørsmålene om igjen og om igjen de siste tolv månedene. Så fortsett bare i samme spor med hvor synd det er på deg og at alt alltid er alle andres feil. Den tankegangen har ikke hjulpet deg så langt, men hvis du bare fortsetter i samme tralt de neste tolv måneder så kanskje det hjelper... Anonymkode: 1c247...ec2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du må slutte å mase om svar (det har du også fått tilbakemelding om før). Nei, jeg kommer ikke til å svare på spørsmålene dine. Du har fått mange tilbakemeldinger på hva det er folk reagerer på med trådene dine. Det at du skriver at du er "spent på svaret" viser ikke bare at du ikke husker disse tilbakemeldingene, du husker ikke en gang AT du har fått dem. Det viser at å gi deg hjelp, råd eller svare på dine spørsmål er helt bortkastet for du husker jo ikke en gang at du har fått svar. Som da fører til at du har spurt de samme spørsmålene om igjen og om igjen de siste tolv månedene. Så fortsett bare i samme spor med hvor synd det er på deg og at alt alltid er alle andres feil. Den tankegangen har ikke hjulpet deg så langt, men hvis du bare fortsetter i samme tralt de neste tolv måneder så kanskje det hjelper... Anonymkode: 1c247...ec2 Hvorfor vil du ikke svare? Når du da ikke svarer på det viser du da at du mener jeg fortjener å bli behandlet sånn og at andre fortjener å bli behandlet bedre enn meg? Fordi jeg er en grusom person. Det er jo hyggelig. Det var dette jeg var spent på. Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor vil du ikke svare? Når du da ikke svarer på det viser du da at du mener jeg fortjener å bli behandlet sånn og at andre fortjener å bli behandlet bedre enn meg? Fordi jeg er en grusom person. Det er jo hyggelig. Det var dette jeg var spent på. Anonymkode: fcad1...b01 Ikke fortjener jeg svar, ikke at noen svarer hyggelig, alle må ignorer meg, evig singel og uten venner. Alle andre er bedre enn meg osv osv. Noe jeg mangler jeg har glemt? Anonymkode: fcad1...b01 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.