Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (5 minutter siden):

Du kan prøve for siste gang sende en melding🙂kanskje personen svarer deg hvem vet. 

Takk 🙂 Får se hva jeg gjør. Skjønner meg ikke på dette lengre. Man kan liksom ikke forholde seg til dem man tro er venner. For de er det ikke egentlig. 

Anonymkode: fcad1...b01

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tråden har blitt kjempelang og jeg orker ikke lese alt, så det er mulig noen allerede har sagt dette, men - jeg tror du har feil forventninger. Snap er ingen chattekanal for de fleste, men en kjapp bildedelingsplattform. Hadde du fått et bilde og en tekst på messenger eller sms hadde jeg forstått at du ventet respons på ditt svar, men på snap - nei. Med unntak av et par snap-grupper med venner ser jeg kjapt på det jeg får og legger kanskje til en emoji, men uten at jeg legger mye omsorg i svaret. Det samme gjør jeg på instagram, det er en setning, max to til nære venner liksom. Men som sagt, sms eller messenger er chattekanaler, så der kan du forvente noe respons på dine tilbakemeldinger. 

Med det sagt - etter fem (!) uker (og lenge før det) vil jeg si at du som hovedregel kan gå ut fra at hen ikke er interessert, uavhengig av kanal. Er man skikkelig  interessert i noen er man i hovedsak ikke fraværende så lenge, gjerne ikke mer enn i to-tre dager.  

Endret av Kayia
AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (2 timer siden):

Tråden har blitt kjempelang og jeg orker ikke lese alt, så det er mulig noen allerede har sagt dette, men - jeg tror du har feil forventninger. Snap er ingen chattekanal for de fleste, men en kjapp bildedelingsplattform. Hadde du fått et bilde og en tekst på messenger eller sms hadde jeg forstått at du ventet respons på ditt svar, men på snap - nei. Med unntak av et par snap-grupper med venner ser jeg kjapt på det jeg får og legger kanskje til en emoji, men uten at jeg legger mye omsorg i svaret. Det samme gjør jeg på instagram, det er en setning, max to til nære venner liksom. Men som sagt, sms eller messenger er chattekanaler, så der kan du forvente noe respons på dine tilbakemeldinger. 

Med det sagt - etter fem (!) uker (og lenge før det) vil jeg si at du som hovedregel kan gå ut fra at hen ikke er interessert, uavhengig av kanal. Er man skikkelig  interessert i noen er man i hovedsak ikke fraværende så lenge, gjerne ikke mer enn i to-tre dager.  

Ja, har skjønt at snap er skryte media. Og da vil det og si at det ikke var til meg fordi vedkommende tenkte på meg eller ville prate, men allikevel prøvde jeg med prat og alt var reaksjon og ja. Feil media ja, men om vedkommende hadde hatt lyst hadde vedkommende svart der og hatt en dialog fordi vedkommende hadde lyst. Men gjorde det ikke! Vedkommende hadde ikke lyst 🥲 Synes nesten det var dårlig gjort! Hvorfor sende noe i hele tatt da? 

Ja, du er ikke veldig interessert i vedkommende når det tar 5 uker, 6 mnd og 1 år! Så stumper rundt i dette livet alene og føler meg virkelig elsket! Herlig! Og skjønner jo at det er ikke interresant å høre fra meg så gjør ikke det og hører heller ikke noe! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, du er ikke veldig interessert i vedkommende når det tar 5 uker, 6 mnd og 1 år! Så stumper rundt i dette livet alene og føler meg virkelig elsket! Herlig! Og skjønner jo at det er ikke interresant å høre fra meg så gjør ikke det og hører heller ikke noe! 

Da er det nok også naturlig for den andre parten å tenke det samme. At du ikke er interessert siden du ikke har tatt kontakt på 5 uker.

Anonymkode: 1c247...ec2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da er det nok også naturlig for den andre parten å tenke det samme. At du ikke er interessert siden du ikke har tatt kontakt på 5 uker.

Si det da. Men nå tok den personen å sendte den snapen. Og responderer med prat. Da tar jeg initativ. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Si det da. Men nå tok den personen å sendte den snapen. Og responderer med prat. Da tar jeg initativ. 

Da får dere sitte og sture i hver deres hjørne hvis det gjør dere lykkelige.

AnonymBruker
Skrevet

Da får dere sitte og sture i hver deres hjørne hvis det gjør dere lykkelige.

Forstår ikke hva du mener. Her tar jeg initiativ når jeg fikk muligheten og prøvde på dialog og fikk lite respons? 

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hva du mener. Her tar jeg initiativ når jeg fikk muligheten og prøvde på dialog og fikk lite respons? 

Ja, alt er hennes feil og du har alltid gjort alt rett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, alt er hennes feil og du har alltid gjort alt rett. 

Hvorfor sier du det? 
Ingen har tatt kontakt på disse ukene hun gjør det og jeg forsøker dialog. 
Hva skulle jeg gjort annerledes mener du? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor sier du det? 
Ingen har tatt kontakt på disse ukene hun gjør det og jeg forsøker dialog. 
Hva skulle jeg gjort annerledes mener du? 

Du kan sende henne en snap. Eller, hvis du vil møtes, så kan du sende en melding eller SMS og spørre om dere skal treffes f.eks for en kaffe på lørdag.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan sende henne en snap. Eller, hvis du vil møtes, så kan du sende en melding eller SMS og spørre om dere skal treffes f.eks for en kaffe på lørdag.

Har lurt på det, men være litt usikker. Så får se hva som skjer. 
Er du uenig i dem som sier at jeg ikke bør gjøre det og sier jeg er uinteressant for vedkommende? 

Føler få engasjerer seg noe særlig i andre? Eller er det bare jeg som opplever dette? 

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2026 den 19.59):

Takk 🙂 Får se hva jeg gjør. Skjønner meg ikke på dette lengre. Man kan liksom ikke forholde seg til dem man tro er venner. For de er det ikke egentlig. 

Trist når folk ikke svarer😔

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, har skjønt at snap er skryte media. Og da vil det og si at det ikke var til meg fordi vedkommende tenkte på meg eller ville prate, men allikevel prøvde jeg med prat og alt var reaksjon og ja. Feil media ja, men om vedkommende hadde hatt lyst hadde vedkommende svart der og hatt en dialog fordi vedkommende hadde lyst. Men gjorde det ikke! Vedkommende hadde ikke lyst 🥲 Synes nesten det var dårlig gjort! Hvorfor sende noe i hele tatt da? 

Skrytemedia? Din tolkning, sett med dine briller. Det er en bildedelingsplattform. Jeg deler selv bilder rett som det er, men anser det ikke å være skryt.

Ad respons - du har nok rett i at vedkommende ikke er interessert ut over å dele en hendelse med nære og fjerne venner. 

Endret av Kayia
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (1 time siden):

Trist når folk ikke svarer😔

Ja, synes sånt er trist 😞 

AnonymBruker
Skrevet
Kayia skrev (56 minutter siden):

Skrytemedia? Din tolkning, sett med dine briller. Det er en bildedelingsplattform. Jeg deler selv bilder rett som det er, men anser det ikke å være skryt.

Ad respons - du har nok rett i at vedkommende ikke er interessert ut over å dele en hendelse med nære og fjerne venner. 

Ja, blir vel det. Jeg tenker at det er for å vise den gode maten, fine ferien, tur osv Helt sikkert fint for dem som har noe å vise og sende til. 

Tolker dem som liten interesse ut over det. For det hadde vært en fin mulighet til prat og avtale noe om interessen var der. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...