AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:14 Skrevet lørdag kl 20:14 Ja, det er meg! Spar meg for dere som er ufine og som ikke klarer å gjøre annet enn å spore av og være frekk. Ikke svar og holde dere langt unna!!!! Utrolig trist å sitte her alene og ikke ha noen. De får vel barn også snart. Hva gjør man når man er alene og ikke ser ut som jeg får det noen gang? Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:16 Skrevet lørdag kl 20:16 Du har fått massevis med råd om hva du kan gjøre for å få det bedre. Anonymkode: b241b...fb6 2 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:23 Skrevet lørdag kl 20:23 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, det er meg! Spar meg for dere som er ufine og som ikke klarer å gjøre annet enn å spore av og være frekk. Ikke svar og holde dere langt unna!!!! Utrolig trist å sitte her alene og ikke ha noen. De får vel barn også snart. Hva gjør man når man er alene og ikke ser ut som jeg får det noen gang? Anonymkode: e1af0...656 Kjipt, men slik er livet. Føler du at du sitter fast i kjærlighetssorgen så finnes det en del bøker om det som kanskje kan hjelpe. Hva gjør du for å komme videre? Dater du? Funnet deg noen hobyer? Jobber du eller studere noe som holder deg opptatt f. eks.? Anonymkode: d621c...d73 2 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:55 Skrevet lørdag kl 20:55 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kjipt, men slik er livet. Føler du at du sitter fast i kjærlighetssorgen så finnes det en del bøker om det som kanskje kan hjelpe. Hva gjør du for å komme videre? Dater du? Funnet deg noen hobyer? Jobber du eller studere noe som holder deg opptatt f. eks.? Anonymkode: d621c...d73 Ja, jeg sitter fast. Har vært mye lei meg. Dater ikke. Var på Tinder litt, men bare sex interesserte. Har ikke noe hobby uten å gå litt tur av og til eller Spotify og Netflix. Få eller ingen venner. Mye alene så blir mye tanker. Og tanken på hva alle andre har. Og hvor heldig de er med livet sitt kontra mitt. Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:56 Skrevet lørdag kl 20:56 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du har fått massevis med råd om hva du kan gjøre for å få det bedre. Anonymkode: b241b...fb6 Kom med tips evt! Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:08 Skrevet lørdag kl 21:08 Det er jo ikke akkurat synd på deg. Jeg tror nok 99% opplever at ekser får hus og barn. Mener du det er synd på deg pga dette? Da må du ta deg kraftig sammen. Vanlige livshendelser. Anonymkode: 10fec...254 2 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:18 Skrevet lørdag kl 21:18 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo ikke akkurat synd på deg. Jeg tror nok 99% opplever at ekser får hus og barn. Mener du det er synd på deg pga dette? Da må du ta deg kraftig sammen. Vanlige livshendelser. Anonymkode: 10fec...254 Hvorfor så kvass i svaret ditt? Ja, mange opplever at ex får både barn, ny partner og hus. Ja, det er sårt å være på det at jeg tror ikke det skjer meg. Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:33 Skrevet lørdag kl 22:33 Ikke pen og er også tykk så ikke rart med alt det andre at jeg er alene da? Så hva gjør jeg? Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
Ftss Skrevet i går, 00:13 Skrevet i går, 00:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke pen og er også tykk så ikke rart med alt det andre at jeg er alene da? Så hva gjør jeg? Anonymkode: e1af0...656 Høres ut som du må forandre måten du ser på deg selv på. Om ting ikke funker prøv noe annet, og tinder er ikke akkurat den beste plassen å møte folk om forhold er greia. 1 Siter
Sakura Skrevet i går, 01:41 Skrevet i går, 01:41 (endret) Det er normalt at en EX går videre i live ny kjæreste og kjøpt hus. De for nok barn og en dag sikkert trist men slik er live. Endret i går, 01:44 av Sakura 1 Siter
Glitter Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Min ex er på tredje kjæresten etter meg (på 10 år). Han er sterilisert så ikke flere barn da. Jeg vil jo ikke ha han så hvorfor skulle det være så sårt? Det er sårt å være alene ja, men ikke fordi han ikke er det. 1 Siter
Grendel Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke pen og er også tykk så ikke rart med alt det andre at jeg er alene da? Så hva gjør jeg? Anonymkode: e1af0...656 Jeg tror roten til de vonde følelsene dine er at du gjør veldig lite. Du grubler og går i ring. Så hva gjør du? Gjør noe som er veldig enkelt: Gå en tur og skriv hva du har gjort under "Ukens trening" her på DOL. Ikke at det løser så mye, men det er en start. Endret 16 timer siden av Grendel 4 Siter
Kayia Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja, det er meg! Spar meg for dere som er ufine og som ikke klarer å gjøre annet enn å spore av og være frekk. Ikke svar og holde dere langt unna!!!! Utrolig trist å sitte her alene og ikke ha noen. De får vel barn også snart. Hva gjør man når man er alene og ikke ser ut som jeg får det noen gang? Anonymkode: e1af0...656 Jeg tror at sjansen for å få en kjæreste er liten så lenge du er bitter, negativ og i offerrollen slik du er. Da velger de fleste heller å holde seg unna. De aller fleste ønsker at kjæresteri skal berike, og vil ikke være sammen med noen som bare ser livets mørke sider. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke pen og er også tykk så ikke rart med alt det andre at jeg er alene da? Så hva gjør jeg? Anonymkode: e1af0...656 Du sammenligner deg og ditt liv med henne. Hvorfor gjør du det? Det er tankegangen din det er noe galt med og du forstår det ikke. Du kan ikke leve livet ditt gjennom andre sine liv. Men jeg leser at det er missunnelse her og det er det som gjelder i deg. Du mener at du fortjener det samme som henne, både kjæreste og hus. Husk at du har ditt liv og hun har sitt liv og dere er forskjellige. Få heller et nytt og positivt fokus på deg og livet ditt, så kan det plutselig dukke opp noe nytt og godt i livet ditt. Anonymkode: 2cfa0...7d5 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Takk for svar! Skjønner at jeg er en person som verken fortjener eller kommer til å få noe kjæreste eller hus! Ble lei meg, men… 🥲 Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
emilie321 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar! Skjønner at jeg er en person som verken fortjener eller kommer til å få noe kjæreste eller hus! Ble lei meg, men… 🥲 Anonymkode: e1af0...656 Hva har svarene her med det å fortjene noe å gjøre? Prøv å gjør livet ditt så godt som mulig og plutselig så kan det komme en som du liker og som også liker deg godt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden emilie321 skrev (2 minutter siden): Hva har svarene her med det å fortjene noe å gjøre? Prøv å gjør livet ditt så godt som mulig og plutselig så kan det komme en som du liker og som også liker deg godt. Hvilke ord som blir er jeg usikker på, men det skrives som at det er forståelig at siden jeg er som jeg er så er det ikke rart. Takk! Må forsøke på det da. Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilke ord som blir er jeg usikker på, men det skrives som at det er forståelig at siden jeg er som jeg er så er det ikke rart. Takk! Må forsøke på det da. Anonymkode: e1af0...656 Jeg tror ikke de la at jeg noen gang får det. Så dere har nok rett! Og ja jeg synes det er utrolig trist å vite å se alle andre som får dette. Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke de la at jeg noen gang får det. Så dere har nok rett! Og ja jeg synes det er utrolig trist å vite å se alle andre som får dette. Anonymkode: e1af0...656 Så mye skrivefeil🙈 Jeg tror ikke selv at jeg noen gang får det! Anonymkode: e1af0...656 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så mye skrivefeil🙈 Jeg tror ikke selv at jeg noen gang får det! Anonymkode: e1af0...656 Så lenge du fortsetter å låse deg til det tankesettet så vil det nok også forbli virkelig. Kun du kan gjøre livet ditt bedre. Ingen andre. Anonymkode: b241b...fb6 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.