Gå til innhold

Jeg blir så lei av en jeg treffer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt av og på siden november. Jeg vet jeg er mest på han, men han gir litt innimellom og nok til at han klarer å holde meg varm. For en uke siden var han ute med en kompis, han sa han sov på sofaen hans og kom til meg kl 08 for å kose. Da ble jeg innerst inne glad, for da visste jeg han ikke hadde hatt ei annen ei. Etter det litt stille.... Vi har alltid hatt hjerte på snap som hverandres bestevenn, men det har stoppet nå. Det er tydelig for meg at han har ei annen ei akkurat nå, men jeg kjenner han. Så dette er sikkert kjempe spennende frem til hun ikke orker mer. Jeg er altfor dumsnill mot han og gir han sex, tilgengelighet og oppmerksomhet. 

Hvordan skal jeg klare å komme meg unna han? Det sårer meg at han mest sannsynlig nå har interesse for ei annen ei når han for nøyaktig ei uke siden kom bort til meg. Meg eller han som gjør det galt her? 

Anonymkode: a4dd9...b7f

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Meg eller han som gjør det galt her?

Ingen av dere, evt. begge to. Dere spiller samme spill.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi har hatt av og på siden november. Jeg vet jeg er mest på han, men han gir litt innimellom og nok til at han klarer å holde meg varm. For en uke siden var han ute med en kompis, han sa han sov på sofaen hans og kom til meg kl 08 for å kose. Da ble jeg innerst inne glad, for da visste jeg han ikke hadde hatt ei annen ei. Etter det litt stille.... Vi har alltid hatt hjerte på snap som hverandres bestevenn, men det har stoppet nå. Det er tydelig for meg at han har ei annen ei akkurat nå, men jeg kjenner han. Så dette er sikkert kjempe spennende frem til hun ikke orker mer. Jeg er altfor dumsnill mot han og gir han sex, tilgengelighet og oppmerksomhet. 

Hvordan skal jeg klare å komme meg unna han? Det sårer meg at han mest sannsynlig nå har interesse for ei annen ei når han for nøyaktig ei uke siden kom bort til meg. Meg eller han som gjør det galt her? 

Det skal ikke være lett nei. Jeg forstår det er vondt men jeg råder deg til å kutte kontakten med han. Så får han bare styre med ho han har. Jeg vet det er tøft og når det er følelser i bildet, men det vil gå over etterhvert. Kutt kontakten overalt med han råder jeg deg til. Ikke bland deg opp i forholdet til dem heller. Det blir bare vondt og grusomt for alle parter. en kan ikke styre andre sine valg, selv om de er vonde for en selv. Håper du kommer deg videre og at du har noen å betro deg til og prate med om dine følelser og tanker. Ønsker deg gode tanker.

Anonymkode: bcd3f...a5d

Skrevet

Kan du ikke heller poste på seksualitetsforumet?

Anonymkode: 52661...c69

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Det skal ikke være lett nei.

Hvorfor skal det ikke være lett?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må gjøre det slutt med denne mannen det er nok det lureste🙂 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...