Gå til innhold

Jeg blir så lei av en jeg treffer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (48 minutter siden):

Helt enig. Det er en dårlig side å bare ghoste/ slette noen som ikke har gjort noe galt. Du får gjøre det slutt på en ordentlig måte.

?

Men du ville vært forelsket hvis han var like "på" tilbake? Du har jo tydeligvis følelser hvis dette er en "hekt" du sliter med å komme ut av.

Jeg synes dere begge er typiske for deres generasjon. Man skal spille litt likegyldig for å vise at man er sterk og ikke trenger noen. Jeg synes det er tøffere å innrømme at man har følelser, og heller tåle en avvisning.

Det gjelder aller mest mannen her. Hvis han ikke engang klarer å si at han liker deg så får du bare droppe dette. Han kan eventuelt få valget mellom et forhold eller ingenting.

Ja jeg må ha litt følelser for han. Merker han er litt «forsktig på» for tiden, å tror han liker at jeg er der for han. Jeg lurer så på om han kan bli glad i meg eller om han er litt glad i meg. Hvis han bruker meg uten å kjenne noe så er d ikke lengre poeng i dette. Noe sier meg at han liker meg litt men ikke helt vil innse det selv.... Jeg viser han bare gode vibber, så er utrolig tålmodig med han. Har vært ett par ganger der jeg har vist en litt frustrert side, men det ordnet seg kjapt. 

Anonymkode: a4dd9...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja jeg må ha litt følelser for han. Merker han er litt «forsktig på» for tiden, å tror han liker at jeg er der for han. Jeg lurer så på om han kan bli glad i meg eller om han er litt glad i meg. Hvis han bruker meg uten å kjenne noe så er d ikke lengre poeng i dette. Noe sier meg at han liker meg litt men ikke helt vil innse det selv.... Jeg viser han bare gode vibber, så er utrolig tålmodig med han. Har vært ett par ganger der jeg har vist en litt frustrert side, men det ordnet seg kjapt. 

Anonymkode: a4dd9...b7f

Nå prøver du å være så snill og tålmodig som mulig for å bli likt. Så ender det bare med at han tar seg helt for gitt. Han er motsatt. Hekten din kan komme av at han er så uforutsigbar at det skaper en slags spenning. 

Jeg tror at hvis du ønsker å ikke bli tatt for gitt så må du sette grenser. Si at du er ute etter et seriøst forhold og ikke vil kaste bort tiden på  en fyr som "ikke er klar". Hvis han ikke er klar for noe seriøst får han gå. Er ikke det rimelig? 

Det er stor sjanse for at det blir det slutten, men det er kanskje lettere å komme over denne ham hvis han faktisk velger deg bort. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...