Gå til innhold

Jeg blir så lei av en jeg treffer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Da er du såpass voksen at du vet at valget er ditt og at det kun er du som kan bestemme om du skal gå videre uten ham og møte en fyr som vil ha bare deg, eller om du skal fortsette å klare deg med smuler og miste all selvrespekt.

Ja visst er vi godt voksne begge to. 

Er ikke lett å vite eksakt hva jeg skal gjøre. Så lenge han har meg inniblant, så er han nok veldig fornøyd. Jeg tror dermed han ikke har andre damer enn meg, han klarer seg nok på de 2 ukene det går imellom mange ganger. Er dette dømt til å gå én vei? At han aldri får følelser? 

Anonymkode: a4dd9...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja visst er vi godt voksne begge to. 

Er ikke lett å vite eksakt hva jeg skal gjøre. Så lenge han har meg inniblant, så er han nok veldig fornøyd. Jeg tror dermed han ikke har andre damer enn meg, han klarer seg nok på de 2 ukene det går imellom mange ganger. Er dette dømt til å gå én vei? At han aldri får følelser? 

Anonymkode: a4dd9...b7f

Har han en dame til eller har han ikke? Du skriver begge deler, uansett er det bare han som har svaret på det. Ingen andre kan si noe som helst om hva han føler. Hvorfor snakker du ikke med ham?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er ikke lett å vite eksakt hva jeg skal gjøre.

Du skal følge spillereglene for det spillet du har blitt med på i utgangspunktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...