Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet

En ikke-alvorlig, uhøytidelig småpratstråd:

Hva skal du gjøre i dag og hvordan er du kledd?

Vi er på Vestlandet, og svigermor ville på kjøretur til Sogn for å spise middag. Så selv om frokosten fremdeles sitter godt i kroppen, er vi nå klare for middag 😅

Antrekket er turbukse, turjoggesko, kort ulltrøye og strikket genser. Og regnjakke på lur 🙃😁

Dere andre da, hva gjør dere i dag, og hva har dere på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag gjør jeg ikke mye. Surfer på nett, ser sikkert noen serier eller YouTube-videoer. Kanskje litt gaming. Prate med samboer, kose og leke med kattene. Vanlig dag. :) 

Siden jeg bare er hjemme så går jeg i koseklær. Komfy, tynn kort-ermet genser og fleecebukse.

Skrevet

Jeg er bare hjemme (som vanlig), men nå er jeg syk og må pleie meg selv litt. Det går mye i hosting, snørring, og avslapning. Jeg har på meg vanlig bukse og en skjorte, pluss undertøy og sokker da. Jeg har ikke "koseklær" som jeg vet så mange har, for de klærne jeg går i ofte er stretchy og store nok til å være behagelig å ha på seg :)

Skrevet

Her høljregner det så jeg har vært inne så langt, har sydd to boksere til mannen (han har nettopp kastet to som var helt utslitte), lest en del i en bok jeg holder på med (Mord på skrivekurset - Engel & Luna 3) og slappet av. :) Antrekket består av skinntøfler, t-skjorte og en slags hjemmesydd snekkerbukse som egentlig får meg til å føle meg som en forvokst 2-åring, den er veldig god å ha på, men jeg viser meg ikke utenfor husets fire vegger i den! 😂

Skrevet

Jeg har akkurat nå oppdaget en subreddit som heter NoSleep, hvor folk skriver inn horror stories. Så har brukt litt tid på å lese der.

Mannen skal ut og besøke sin bror ble de enige om nå, så det blir tidlig middag her nå (BigOne Pizza). Siden jeg da blir alene hjemme så kan det være jeg setter meg i sofaen og ser en film eller noe.

Skrevet
Lillemus skrev (2 minutter siden):

en slags hjemmesydd snekkerbukse som egentlig får meg til å føle meg som en forvokst 2-åring, den er veldig god å ha på, men jeg viser meg ikke utenfor husets fire vegger i den! 😂

Nå lo jeg godt 😅😅

Skrevet (endret)

Her er det avslapping inne, barføtt i olabukse og enkel topp. Det har regnet hele natta og utpå formiddagen, men er nå oppholdsvær for en stakket stund. Og kanskje 7-8 grader 🥶 Hunden er på pelsterapioppdrag annet steds, hvilket betyr  at vi ikke MÅ ut. Middagsinvitasjon litt senere i dag, så da må jeg stæsje meg litt. 

Endret av morsan
Skrevet

Jeg glemte å nevne at jeg, før vi dro hjemmefra, faktisk fikk strøket datteras bunadsskjorte og -forkle! Det har vel aldri før skjedd 12.mai 🤪😅🇳🇴 

Skrevet
påskelilje skrev (Akkurat nå):

Jeg glemte å nevne at jeg, før vi dro hjemmefra, faktisk fikk strøket datteras bunadsskjorte og -forkle! Det har vel aldri før skjedd 12.mai 🤪😅🇳🇴 

12. mai er jo tidlig! Her skal det strykes 16. mai 😅

Skrevet

Fokus på hund og hushold i dag, så det blir korte snuseturer innimellom ryddeøkter og vaskemaskin, samt én tur i skogen før jeg skal på kort kveldsvakt. 

Skrevet

Vi har vært ute med bil for å finne veien til lokalet vi skal til på lørdag, i konfirmasjon. Selskapet er på et tidspunkt da 16.mai-trafikken kommer til å være på sitt verste, så vi tok en prøvetur i dag. Den ble avsluttet med kaffe på en kafé i skogkanten nær der vi bor. Jeg har ferie denne uka, men hytteturen ble avsluttet i går pga. værvarselet. Det er kjølig og regnbyger her.

Antrekket utendørs var en gammel dongeribukse og genser under den vanntette jakka, nå er førstnevnte byttet ut med en av juniors utrangerte treningsbukser. Bytter tilbake når jeg skal kjøre ham til fotballkamp etter middag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...