Alba Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Joggebukse og hettegenser hver dag her. Bare fordi det er behagelig. 1 Siter
påskelilje Skrevet 59 minutter siden Forfatter Skrevet 59 minutter siden Blondi skrev (På 14.5.2026 den 23.09): Stille og rolig hjemme dag. Begynte å se The truth about the Harry Qubert affair. Noen som har sett? Kosebukse og t-skjorte. Hva slags serie er det? På hvilken kanal? Jeg har vært på farten i hele dag, har hjulpet dattera med utvask og flytting 😊 Dongeribukse og t skjorte og joggesko har vært antrekket mitt i dag 🤩 1 Siter
påskelilje Skrevet 57 minutter siden Forfatter Skrevet 57 minutter siden Blondi skrev (10 timer siden): Var nok mer at jeg ser men hvem som har dialog og hvem som fikk likes eller fikk svar! Er ikke så viktig! Lærer underveis her 😊 Beklager at jeg ikke svarte deg tidligere i dag. Det var ikke meningen å ignorere deg. Takk for at du svarte i tråden min 😊 1 Siter
påskelilje Skrevet 55 minutter siden Forfatter Skrevet 55 minutter siden Glitter skrev (8 timer siden): Jeg håper på å få en kjøretur i ettermiddag. Har på meg svarte ullsokker, beige tights og brun hettegenser. Ikke noe fancy med andre ord. Ble det kjøretur? Fin ettermiddag? Fancy trenger det ikke være. Høres behagelig ut! 0 Siter
påskelilje Skrevet 35 minutter siden Forfatter Skrevet 35 minutter siden Alba skrev (40 minutter siden): Joggebukse og hettegenser hver dag her. Bare fordi det er behagelig. Det er et behagelig antrekk ja! Hva har vært det beste av det du har gjort eller tenkt på i dag? 0 Siter
Blondi Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden påskelilje skrev (37 minutter siden): Beklager at jeg ikke svarte deg tidligere i dag. Det var ikke meningen å ignorere deg. Takk for at du svarte i tråden min 😊 Jeg ble hårsår. Det er ikke ditt ansvar. Jeg beklager 😊 0 Siter
Blondi Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden påskelilje skrev (41 minutter siden): Hva slags serie er det? På hvilken kanal? Jeg har vært på farten i hele dag, har hjulpet dattera med utvask og flytting 😊 Dongeribukse og t skjorte og joggesko har vært antrekket mitt i dag 🤩 Det er krim. Er på Tv2 play. Hun er helt sikkert veldig glad for å få god hjelp av deg med flytting og utvask 🥰 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.